Gå til innhold

hvor mye spark i uke 31?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså,hvor ofte kjenner dere/skal man kjenne? min baby har dager der den er roligere enn andre..men likevel ikke no problem å få kontakt med den da..skal det vøre slik mon tro? er tredjegangs,men egentli aldri helt tenkt over dette med spark..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mikro her har sine dager som han er stille, altfor stille, men kommer alltids noe beveglse, og andre dager er han helt turbo:P

sånn har det vært noen uker nå, er 33+1..

Men det er mer sånn dra beveglser enn reale spark nå...

Skrevet

ja samme som her det..mer sånne glidende bevegelser på en måte..men det sier seg jo selv,plassen er vel ikke den aller beste lenger;o) jeg får og alltids noe bevegelser,men så snodi g at det ska vøære helt propell en dag,for så å være superlat neste dag

Skrevet

her er det mye liv om dagen =) tror han har lagt seg med hodet ned og beina opp, og at det er derfor jeg kjenner sparkene så godt. han tar skikklig sats i ribbeina. merker fort at han bytter stilling inni der, og da blir det litt roligere perioder.

Skrevet

jeg kjenner også mest bevegelser,ikke så mye spark.. men det er naturlig når man begynner og få dårlig plass der inne.. det sa legen til meg ihvertfall.. alle babyer er forskjellig og noen trenger ikke være spesielt aktiv så lenge du kjenner liv der er alt normalt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...