Gå til innhold

MM paa flaske


SusieQ-Anna210707+Kasper090409

Anbefalte innlegg

Naar skal dere begynne aa gi deres babyer mm paa flaske? Jeg har lest at man boer vente til de er 6 uker, men tror jeg begynner snart (4 uker kanskje). Det viktigste er vel at melkeproduksjonen er godt i gang.

Noen som allerede har begynnt? Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har gjort siden hun var 4 uker med stort hell:) hun er litt forvirra i starten når hun skal ha både pupp og flske, som om hun tenker "hvilken teknikk er det nå jeg må bruke nå tro", hi hi... men det varer ikke lenge. det skal sies at jeg bruker brystskjold, og da er kanskje ikke overgangen så stor??!

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte når hun var neste tre uker å prøve å gi henne flaske. Det går ok. Hun er litt forvirret når hun får flaske for hun skjønner ikke helt hva det er for noe. Det går bedre når pappa gir flaske enn når mamma gjør det, for det virker som hun kjenner lukten av puppen når jeg gir henne og da blir det litt mer styr. Hun sluker litt luft når hun får flaske så må legge inn noen "pauser" på noen sekunder inn i mellom matingen. Så lenge du synes at hun suger godt nå, så kan du bare begynne å prøve å gi henne flaske. Jeg gir henne ikke så ofte flaske, men ca. 3 - 4 ganger i uken til og begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...