Gå til innhold

5 dager over IKM, grrrrrrr :0(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fob**** tante... kom nå, så jeg kan bli ferdig med deg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) kan jo vere at du er sen med å produsere hcg. jeg fikk ikke posetiv test før 13 dager over ikm.

Skrevet

hmmmmmm, har ikke tenkt på det.... har bare blitt så vant til uregelmessige sykluser..... var på helsesenteret for to dager siden med noe annet.... spurte da om de kunne ta en gr-test på labben i samme slengen som de tok de andre prøvene. Men det var så mye om/at/men sukk og stønn fra labb-dama at jeg sa "bare la vær"... hvis tanta ikke er kommet over helga så skal jeg jommen meg gå opp å få tatt en test.. og denne gangen tar jeg ikke nei for et svar.... :0)

Skrevet

humm ja er jo så kompliset å ta en gr test da ....ja bare forlang det er jo snakk om min. får håpe at tante reiser på en lang ferie da :-)

Skrevet

Skjønner at du er irritert, er selv 15 dager over IKM jeg, og får bare neg tester, så er litt frustrert her jeg sitter, men gjorde kort prosess i går og reiste på legesenteret og tok en blodprøve for og se om HCG har steget i blodet, og får svar i ettermiddag eller i morgen tidlig. Men sist jeg var gravid gikk det også over 2 uker før jeg fikk et svakt positiv svar på gr testen, så kan hende du også produserer HCG sent.

Skrevet

15 dager over... det var lenge.... skal krysse fingrene for deg at det er en spire der.. :0)..

Skrevet

Testa i kveld... neg.. vet at man skalbruke morgen urin,men men... måtte bare, hehe... brukte bionexia fra Testselv.no... noen som har erfaringer med de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...