cennetgirl&lillesnupp Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Sov ikke noe i natt og skal på jobb fra 13-20... er det noen som vet om metoder eller noe jeg kan gjøre for å ikke ligge bak kassa å snorke på jobben? hehe
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Halsbrann...det har holdt meg oppe i hele natt!:-/
cennetgirl&lillesnupp Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 har ikke trakter på jobben.. men kanskje ta med en termos? drikker egentlig ikke kaffe, men i dag er jeg desperat nok til det... he he
cennetgirl&lillesnupp Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 huff da det er ikke noe gøy... var litt mer frivillig her da... så er ikke noe synd på meg... men jeg sovner nå... og det kan jeg ikke... er visst for gammel til våkenatt ja... hehehe
♥2 små gull♥ Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Det er jo noen timer til du skal på jobb, hvorfor ikke bare sove noen timer nå? Er ikke så stilig med en som sitter i kassa og er stuptrøtt og sitter og gjesper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå