mamma og godguttene Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Heisann alle sammen, da var det min tur til å komme inn her :-) Er det noen her som har noen råd ang leggkramper ? Våknet i natt med skikkelig kramper i høyre leggen / låret, og nå føles benet helt "vissent" og jeg klarer ikke trø ned. Noen andre som har fått det så kraftig og har noen råd å komme med for hvordan jeg kan få det til å slippe taket helt ?
@nne p@ l@nne Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Det kan hjelpe å drikke et glass melk før du legger deg. Hjelper kanskje ikke første natten men etter en liten stund:-)
mamma og godguttene Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Takker for svar, det skal prøves :-)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Magnesiumtabletter, kjøpes på apotek, 2 om dagen. Har ikke hatt antydning til kramper etter at jeg begynte på de, var veldig plaget før.
22.12.2009 Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg spurte min lege om hvorfor jeg fikk dette og hun sa at det skyles dårlig blodsirkulasjon, så før jeg går i seng så lager jeg noen venepumpeøvelser eller så går jeg meg en liten tur, det har iallefall hjulpet meg. Lykke til:)
mamma og godguttene Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 Tusen takk for svar alle sammen. Det skal prøves alt i sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå