Gå til innhold

Trenger hjelp fra dere som har eksperimentert litt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som gjerne vil ha meg tilå ta kontrollen og dominere, men jeg finnes ikke slik i det hele tatt. Jeg ELSKER å underkaste meg, men slik vil jo tydeligvis han også ha det nå.... Jeg klarer liksom ikke å "ta styringa".

En annen ting er analsex.(Som han maser om hver kveld) Jeg har faktisk alltid hatt lyst, men får det ikke til- penis er normallengde, men ganske mye tykkere enn gjennomsnittet. Noen tips til hvordan jeg kan klare å slappe nok av til at han kan trenge inn? Er det gjerne bedre med oljebasert glidemiddel enn vannbasert? Vil jo gjøre det godt for oss begge....

Forresten noen her som har bragt andre personer inn på soverommet? Vi tenner begge på å få med ei jente, ev. et annet par, men hvor skal vi finne dem? Fins det nettsider/møteplasser for slike ting?

(Er vel kanskje ikke så aktuelt i svangerskapet, eller fins det folk som tenner på slikt?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan bare hjelpe deg med analsexen jeg:) vi har analsex ganske ofte, og bruker aldri glidemiddel selv om kjæresten min har stor og feit kuk:P vi bruker god tid på forspill, hvor han masserer, fingrer og slikker meg rundt analåpningen. dette funker kjemoe fint for oss, så det kan jo dere også prøve:)

Skrevet

Hei!

Min kjære ville også plutselig at jeg skulle "ta styringen", noe som kom som ett sjokk på meg, for jeg er alltid den som liker at han er sjefen;)

Noe som han tennte sykt på var:

Bandt han naken fast til sengen i armer og ben, med bind for øynene.

Da er det myye lettere for deg å slippe deg løs å "herse" litt med han som du vil, uten å føle at han "ser" på deg.

Samtidig som han føler at han er fratatt all kontroll i å med at han er bindt fast å ikke ser noe som helst.

Ta gjerne framm isbiter, lek med dem på kroppen hans. Sug han, beføl han, kyss han.. Ja, akkurat HVA du vil:) Man blir myye mer følsom for fysisk kontakt når man ikke ser så bruk gjerne lang tid på å pirre.

Angående anal sex... Det gjør som regel ganske vondt første gangene uansett..Men desto mer glidemiddel du bruker, jo bedre. Prøv dere fram med alle slags oljer og ta dere GOD tid! Har prøvd det en del ganger, men har ikke heelt vært det store. Var utroolig deilig når vi fikk kommet ordentlig igang, men ja.. Heller vaginalt;) Var han enig i..

Å angående møteplasser for å møte andre sexpartnere kan jeg for eks komme med www.bixy.net .

Men husk at å hoppe ut i noe slikt, kan ødelegge ekstremt for dere som par, så tenk GRUNDIG gjennom det før dere gjør det, å avtal alt på forhond om hva som er greit å hva som ikke er greit.

Håper det var til litt hjelp...!

Skrevet

Ang analsex så er det ikke så veldig vanskelig=)

Her er noen tips:

-Vannbasert glidemiddel er best, helst de som er spesialberegnet på analsex (kan kjøpes på kondomeriet eller på nettet)

-Bruk god tid på forhånd. Klitorisorgasme på forhånd gjør at musklene slapper mer av.

-Masser forsiktig rundt åpningen med masse glidemiddel og prøv først med lillefingen inni. når han har puttet den inni og du slapper av, så bør han massere litt rundt der inne, i det tempoet du ønsker. etterhvert kan han prøve med større fingre, og etter en stund to og tre fingre. gjør gjerne dette flere kvelder på rad før dere prøver dere på analsexen. vær helt sikker på at du er klar der.

-Når han skal putte penis inn bør han smøre både penis og rumpehullet ditt godt inn med glidemiddel. Så prøver han forsiktig å putte den littegranne inn. Prøv å ikke stramme musklene rundt der, press heller litt nedover med lukkemuskelen. Han skal ikke presse hardt på, da gjør det bare vondt. ta en cm om gangen, til den er et godt stykke inni. ta pauser hele tiden, slik at du får tid til å slappe av. når han har fått den et stykke inn kan han rolig begynne å gå frem og tilbake, men han må stoppe med en gang du sier ifra! etterhvert går det lettere og lettere, og etter noen ganger er det bare på med glidemiddel og inn med den=)

Og joda, det finnes jenter som tenner på gravide! Men husk å diskutere dette nøye før dere bestemmer dere. Kan være en av dere blir sjalu og såret. Lag gode regler på forhånd, f.eks ingen kyssing med den tredje personen.

Skrevet

Tusen takk for tipsene!

Har hatt noen av de beste opplevelsene våre så langt.

Han er også veldig fornøyd...

Tror vi har prøvd oss med ALT for lite glidemiddel tidligere!

Skrevet

Vi søker par/jente ;-)

Er begge på 25år og fra vestfold...

Skrevet

Feil side av landet, desverre :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvor er dere fra da?

Og alder?

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...