Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den med å holde en gullring over håndleddet i et hårstrå??

Skrevet

Ja, har hørt det før, men glemt hva det var man gjorde....

Skrevet

Noen holder en gullring i et hårstrå over undersiden (over pulsen) på håndleddet. Ringen begynner å bevege seg av seg selv.. går den fram og tilbake betyr det gutt,.. og går den rundt i en sirkel blir det jente. HAr selv blitt spådd med den flere ganger av forskjel¨lige og da skal vi få en gutt, jente og gutt.. har allerede den føste gutten så venter på de neste :)

Skrevet

jeg måtte prøve nå..

ringen var stille da jeg slapp den, hånden jeg holdt den med var helt i ro, ringen begynte å pendle først litt frem og tilbake, før den begynte å gå i ring, større og større ringer, raskere og raskere... så rart.....

Skrevet

så rart.. nå har jeg prøvd tre ganger, og hver gang går den rundt i store raske sirkler. når jeg tar bot håndeddet, roer den seg ned igjen med en gang.. så pussig..

Skrevet

er du gravid skal du visstnok holde den over magen..men ser ikke ut til at det gjør noen forskjell..på meg får man likt resultat uansett..og det stemmer! skremmende nok! jeg får gutt-gutt-jente-jente..har to gutter,og venter nå ei jente..hehhe,den fjerde får vi nå se litt på da;O)

Skrevet

Men hvordan får du vite hvor mange man får og event. kjønn på de?

Skrevet

du venter..fordi mellom hver,så har ringen en pause der den er tilnærma stillestående,før den setter i gang igjen! snodige greier dette!

Skrevet

Jeg og samboeren min ble testet med ring. Begge to fikk jente-gutt-jente-gutt. Men det stemmer ikke helt, for vår første er gutt.

Noen mente at da har vi kanskje "mistet" en uten å være klar over det, men det blir litt søkt for meg...

Skrevet

det har jeg og hørt..at aborter og blir me i denne testen..

Skrevet

Er rart hele greia.. for selv om jeg med vilje setter ringen til å pendle frem og tilbake før jeg fører håndleddet under, så begynner den straks å rotere, og når jeg tar bort håndleddet igjen, så roer den seg igjen.. merkelig dette..

Skrevet

Jeg har gjort det på mamma hvor det stemte med fire stk, jente, jente, gutt, jente - og akkurat det vi er. Og gjorde det med søster og svigerinne også, og også der stemmer det helt. Tok også testen på ei eldre tante som ikke har barn, og der sto ringen helt stille uten å bevege seg noe!!!

Rare greier. Om man skal tro det på eller ikke, tja. Morsomt i alle fall.

På meg viser det jente og deretter gutt. Så da får vi se når ultralyden kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...