1stor1liten =) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Vet ikke hvorfor men jeg gjør ikke. forstår meg ikke på det, det er liksom ingen "rytme". så en danseoppvisning på oprah i går, synes ikke det var noe spesielt å se på
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Nei, men liker ikke dans generelt. Synes alle danseprogrammene på tv er ufattelig kjedelig. Ikke min smak.
1stor1liten =) Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 da er jeg ikke alene =) men jeg liker danseprogrammer da som f.eks :so you think you can dance.. det er liksom bare noe med den moderne som gjør det så kjedelig
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Men er det noe krav at man skal like moderne, da? Selv syns jeg det kan være spennende å se på, men det er med moderne som med all annen dans; ikke alt er like underholdende.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg har sett en god del BRA moderne dans, og jeg har sett en god del DÅRLIG moderne dans... Jeg har noen dansetyper jeg såklart liker bedre enn andre, moderne dans er ikke en av dem... Men om danserne er veldig flinke, så kan det være nok til at jeg kan like det godt.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Nei.. Når jeg ser f.eks dansefeber og noen danser moderne eller lyrisk dans, skjønner jeg ikke bæra. Da sier jeg høyt at: "hun der får masse kjeft nå og må ut!" Synes det ser så snålt ut. Løpe fra side til side, slenge seg i golvet, løfte på henda og løpe igjen. hehe Endte med at hun vant hele dansefeber i fjor. Hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå