NessaS Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Småtten har hatt tre trassanfall hittil i dag, og klokken har ikke engang passert 8. *grøss* Får håpe dere andre får en bedre dag enn det ser ut til at jeg får.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Huff da, det er kjedelig... Jeg håper og tror min dag blir god! Skal på DiB besøk ) ) )
ingjo79 Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Prøv å se positivt på det. Dakan dagen bare bli bedre! Heier på deg!!! VIss du trenger ët heia rop bare si fra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå