Gå til innhold

Søvn!


Brenda med 2 ute

Anbefalte innlegg

Nå er jeg litt oppgitt=( Har ikke sovet en hel natt på... ja ca 8 måneder nå. Det er greit nok og stå opp ca 3 ganger på en natt for og gå på do, men nå har det jammen meg økt helt til sex - syv ganger om natten! Det er en gang i timen det! Sånn har det vært i en uke nå og jeg får ikke sovet noe på dagen heller. Er så urolig i kroppen at jeg ikke kan få ro i det hele tatt. Phew..vet ikke hva jeg kommer og synes er best? oppe netter med meg selv eller påstådde oppenetter med bebien.

 

 

Jeg skjønner ikke hva folk sier når de er oppe hele natten med barna sine og at de er sååå trøtte hele tiden. Vad driver folk med da? Leker???

I min nærhetet sover alle bara om natten når de ikke skal ha mat da og det skjer en gang.

Gleder meg til og få kroppen min tilbake igjen, det har vært ganske greit og dele den en stund. Men nå synes jeg det er nok!

 

Om det høres ltt hardt ut så beklager jeg, men jeg er trøtt og litt lei nååååååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ut på tur

Kjenner til problemet.

Uansett hvor rart det høres så har jeg god erfaring med å drikke om natten. Har et glass på badet, hver gang jeg er oppe så drikker jeg ett glass vann. De nettene jeg drikker masse er jeg "bare" oppe 3-4 ganger i løpet av en natt som varer fra 23-24 tiden og frem til omkring 7-8

Drikker jeg ikke er jeg oppe en gang i timen og så kommer det jo INGENTING grrrr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...