MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Tar det her jeg, og ikke på vogndebattten..Føler det er her det er mest folk. Lillegutt er nå snart 8 uker! Og jeg føler han er for liten til vogna snart ALLEREDE! Det skal vel ikke være slik? Vi fikk gratis vogn da, så har ikke akkurat valgt den ut selv. Men det er en kjempefin og grei Brio Kombivogn fra 02 Synes egentlig den har vært kjempefin, men nå begyner jeg og synes bagen er for liten snart. Greit nok at han er lang gutten min, men SÅ lang? 54cm når han var født og for en uke siden var han 61 cm. Hvor lenge skal man egentlig bruke en vogn da? Hehe! Han er LITT vel liten til å bruke sportsdelen allerede. Må vel bare begynne og tenke på nytt vognkjøp da gitt! Noen som har noen og anbefale? Med STORE bager tydeligvis? Har vært så fornøyd med den jeg har.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Hvor stor plass har han da? Han er vel ikke så kjempelang, jenta mi var 50 cm ved fødsel og 59 cm ved 9 uker. Vogna vår hadde en bag som var 77 cm, men veldig smal i endene, så når høsten kom ble det veldig trangt med pose/dyne. Når vi byttet var hun kanskje 65-67 cm. Hadde bagen vært bredere (som jeg regner med Brioen er) hadde jeg nok brukt den lengre. De fleste babyer liker å ha det litt trangt.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Vi hadde en quinnybag og den er jo kjent for å være små. Men vi brukte den til han var hvertfall 5 mnd. Blei litt trangt, men gikk greit. Nå var vår 48 ved fødsel, men har vokste raskt de første ukene. Da vi bytta til sportsdelen passa vi på at det var lunt nok også der og da gikk det fint også. En god pose f.eks jelper jo. Men det har dere sikkert allerede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå