sikat Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 synes det er vankelig å be folk om å ta hensyn til det....rettere sagt; er for lite flink til å si nei til folk! Samtidig som jeg føler at jeg egentlig ikke har noen grunn til å klage, ikke er jeg kvalm lengre, ikke har jeg vondt noen steder e.l, men har den siste uka slitt med å få nok søvn. På natta sover jeg maks to timer sammenhengende før jeg våkner og må opp på do(har prøvd å drikke mindre på kvelden, men da får jeg bare en dundrende hodepine og kanskje en dotur mindre). D hadde jo vært greit om jeg bare hadde klart å sovne igjen med en gang, men ligger leeeenge før Ole Blund gidder å komme innom igjen(av og til må jeg opp og på do igjen før jeg har rukket å sovne). Slik har det blitt maks 6 timer søvn(d fikk jeg i natt, jippi ) men ofte bare 4-5 timer den siste uke. Har vært og sjekket for uvi, men der var ingenting. Sitter nå og glipper med tunge øyne på jobb og drømmer om senga mi.... Sjefen er på ferie, så d er jeg som skal ha ansvaret for at alle gjør jobben sin og at alt som skal gjøres blir gjort. Har såååååå lyst til å avspasere en dag i morra, men klarer ikke å overbevise meg selv om at det er greit. Selv om jeg vet at alle her på min gruppe vil synes det er helt greit(sjefen hadde nok sendt meg hjem allerede om han hadde vært her), så klarer jeg liksom ikke å gi meg selv fri en dag..... Sukk, trengte bare å skrive søvnen ut av øynene her. Skal telle ned til klokka er tre i dag, da skal jeg hjem og hilse på senga mi igjen
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Mitt råd til deg er å tenke litt mer på deg selv. Søvn blir nok ikke lettere i 3 tri. Og i alle fall ikke når babyen blir født, så jeg råder deg til å slappe mest mulig av når du kan, tenk på deg selv og den lille, jobben klarer seg jo, slik du har beskrevet det. Skjønner godt at du tenker på de andre, men nå er tiden inne for at du setter deg selv i fokus. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå