Hidjey Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Vi bor i 7. etasje i en bygård i Oslo.(Det er helt på toppen. Har to vogner til mini (en emmaljunga og en quinny) som begge står ute i gangen utenfor leiligheten. Helt nede står det en del vogner, men typen helt falleferdig og skranglekasser. Her ved døren vår er det bare en leilighet til, så det er ikke et sted man går forbi liksom. Men nå er det ene regntrekket og myggnettingen helt søkk borte. Sist vi så det lå myggnettet i den ene vogna, og regntrekket på gulvet ved siden. Nå har vi lett over alt, type inni skap, bak ting, under senger og i boden i kjelleren! Borte! Og vi vet at vi ikke har hatt det med noe sted heller.. Er folk virkelig så frekke at de kan ha stjelt det? Og i tilfelle, hvorfor tok ikke de vognene også? Kan jo legge til at det er ekstreeeeeeeeeeemt mange unger i blokka som flyr rundt til alle døgnets tider..
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 kanskje noen barn som har tatt det for å leke med det ellerno da.. kjedlig det der at man ikke kan ha ting i fred... Vi bodde i en blokk der vi ikke kunne legge fra oss ute pga barn som løp rundt i gangene og på tørkeloftet... tok med seg det de ville leke med dersom det lå noe fristende der.. Håper dere finner det igjen!
Hidjey Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Ja, meget mulig det. Er rimelig frekke noen av de ungene her altså (med fare for å høres rasistisk ut, vi bor på Grønland og Marcus er vel den eneste hvite ungen i hele blokka. De flyr rundt til ALLE døgnets tider.) Det er jo 100 av de, minst! Men det værste er, jeg er riiimelig sikker på at jeg så regntrekket på en annen vogn i bakgården. Og det er et Emmaljungatrekk som fulgte med vogna, og det var IKKE en Emmaljungavogn.. Vi får ta turen ut for å kjøpe ny muggnetting
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Utrolig kjipt! Jeg er såpass naiv at jeg ikke tror at et voksent menenske har sneket seg opp til deres etasje for å ta greiene deres, men sannsynligvis noen unger som syns det var gøy å leke med og så kasta det fra seg et sted. Og hvis det var det du så på en annen vogn kan det jo være at de tok seg friheten når det alikevel bare lå der på bakken hvis du skjønner. Men for å ta konsekvensen av det så hadde jeg tatt med inn alt "løsøre" i vogna alltid og heller hatt en kurv til det i gangen inne i leil. Og i verste fall (vet ikke om eg hadde gått så langt) låst vognene sammen eller noe. Er jo sannsynligvis en grunn til at de som parkerer nede i gangen bare har "vrak" - mange folks frekkhet kjenner ingen grenser (((
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Ifht det med frekkhet så har jeg jo et eksempel; mammas hus er et lite gammelt hus som er bygget sammen med et uthus slik at fasongen blir som en H sett ovenfra. Nedre delen av H'en er inngangsparti, mens øvre delen er en "innebygd" terrasse, terrasse og hage. FOr å komme deg til terrassedelen utenfra må du over et gjerde i en hekk, langs forsiden på huset (vinduer til stue og kjøkken) over en terrasse og inn i H'en hvor det også er vinduer på begge sider. Der plasserte hun sykkelen sin i den tro at den stod trygt. Men nei....
grå :) Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 ja folk kan være så frekke. her ble en kobling mellom hageslangene rett og slett stjålet. en dings til 50 kroner liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå