Gå til innhold

6 mnd sove på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min liker godt å sove på siden og magen på natta.

På siden lar jeg han bare ligge, men har han ikke egentlig blitt så stor at han kan sove på magen også??

Videoannonse
Annonse
Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Med min førstefødte var e helt hysterisk og gikk og flytta han tilbake på ryggen eller siden konstant (6-7ganger hver natt),kjøpte sånn sikkerhetspose til han til slutt). Da var han ca 6mnd.

Har idag ei lita snuppe på 6mnd (blei født 30.01.07),ho har fått sovet på magen siden ho beg å snu seg..fra ca 3 1/2mnd. I begynnenlsen dreiv e å flytta ho tilbake,men ho sov så lett så da våkna ho. Har slutta med det,for ho nekter å sove på ryggen. Så snur ho seg rundt så får ho bare sove slik:) Passer på at ho ikke har noe forann ansiktet. De såkalte ekspertene sier vel at det er trygt å la de sove på magen fra de snur seg over på magen selv,sånn som e har forstått det.

Skrevet

Jenta mi på 7 mnd sover også på siden og på magen. Hun startet med det litt før hun var 6 mnd, og de første ukene snudde jeg henne tilbake på rygg - men det endte med at hun enten våknet eller snudde seg tilbake med det samme, så jeg ga bare opp. De er jo bra sterke i nakken nå, og kan snu seg fram og tilbake - tror det er greit å la de sove på magen når de snur seg selv, men man får gjøre som man syns føles greit selv :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...