Gå til innhold

Såååå lei!!


Lissi87

Anbefalte innlegg

Nå er jeg bare så lei av å være gravid.. Har bekkenløsning, vondt i ryggen, kvalmen, søvnmangel og mye svimmel.. Har ikke termin før 28 august, men er sååå klar til å få lillegutt ut..

Spurte jordmor om det var noe jeg kunne gjøre for å få lillegutt ut før tiden og hun svarte bare at det beste er bare å vente til han er klar..

Ei venninnde av meg fikk aktupunktur av sin jordmor og hennes lille solstråle kom 3 uker før tiden.. Skulle ønske at min jordmor var like hjelpsom siden jeg går rundt med så mye vondt..

Noen andre som har det sånn??

Noen som har noen gode råd på hva som hjelper å gjøre sånn at han kommer ut før tiden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det finnes jo mange kjerringråd, men personlig tror jeg ikke at de hjelper jeg.. bebyen kommer når den er klar. sliter også sinnsykt nå på slutten, har bl, og blitt kvalm igjen, får ikke sove, gjør vonft å ligge osv.. har termin om 4 dager, har jeg greid så lenge grerier jeg litt til tenker jeg..

 

prøv heller å tenke at du går på overtid, det er mest vanlig, så blir du ikke skuffet.. det har jeg innstillt meg på.. så regn med noen uker til du:) huff, nå høres jeg sikkert skikkelig negativ ut, men bedre å heller få en positiv overraskelse hvis ting skjer før:)

 

alle håper jo på det, man blir ganske sliten av å gå gravid i 9, nesten10 mnd. men det tenker ikke den lille på..hehe..

 

lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og lei...men jeg tviler på at jeg er lei nok!! Med 2 barn på 10 og 7 på slutten av sommerferien har en jo nok å henge fingrene i, og får ikke satt meg ned og vente (- vi planlegger jo noen aktiviteter hver dag som lunsj med venner, besøk o.l -) , slik som med de da de var i magen og mindre.

Men venter gjør jeg og håper mensmurringene og stikkingene om dagene fører meg frem til fødsel snart...vi venter masse!!! - alle 4 på lillesøster. Første termin er 20, og UL termin er 23 - men det er utrolig hvor stor forskjell det er på 3 dager om dagen for nedtellingen min - men har bearbeidet hodet til at jeg sikkert går over!!!

 

Men snart er vi der vi og - lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...