90210 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Huff.. Jeg har IKM på lørdag (11 aug) og er nå altså så utrolig slapp i hele kroppen! Søvnig 24 timer i døgnet og slapp som en sekk poteter gjennom hele dagen! Orker såvidt å gå opp trappa for å gå på toalettet! :-S Er dette her graviditetstegn? Kan ikke huske å ha blitt sånn før rundt mensdagene... Noen som opplever noe lignende??
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 tipper du er gravid ja=) så lenge du ikkj er sjuk da,som me feber og ond hals,så er slapp og trøtt ett godt tegn på at du e gravid=) er jo ikkje lenge til du har ikm da=))) må få vite om der sitte ei spire da'=)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Sånn har jeg det om dagen også, kan sove hele dagen, og har SKIKKELIG med humørsvigninger, mennen min blir bare oppgitt over meg, og jeg er 15 dager over IKM, men har bare fått neg tester:(
Lova Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Hehehe, helt det samme med meg.Har IKM til lørdag.Skrev nesten identisk innlegg som deg, tidlig i går. Kan heller ikke huske at jeg har vært så forferdelig trøtt og sliten før mns.
90210 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 Hehe ok godt at det ikke bare var meg da! :-P Nå fikk jeg jo et lite håp om graviditet! :-D Testa i går kveld, fordi jeg er så utolmodig! Hehe Men fikk nok helt klar negativ.. Men men mulig det er for tidlig enda.. så venter til lørdag jeg nå før jeg tester igjen Takk for svar! :-D
Lykke(lig) Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 jeg er også slapp og trøtt! jeg krysser fingrene for at vi alle er gravide!!! skal også teste lørdags morgen, tror jeg har ikm imorgen. Har vært flink å ikke testa meg til nå! kommer til å være nervøs!!!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 samme her....orker ikke en dritt....har ikm på søndag....skal teste meg på mandag el tirsdag vist ikke tante rød er kommet .....
90210 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2007 Ok men da siden vi er så mange med samme symptomene så MÅ vi være gravide!!! .-P Vi må holde hverandre oppdatert med testingen!
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Noen som har testa her???? er så spent=))))? Eg har testa,og var GRAVID !!!! weee,er så happy...
Lykke(lig) Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer så mye!!! :) Jeg skal teste imorgen når jeg står opp. er så spent, kommer sikkert ikke til å sovne med det første... send litt bebbisstøv til oss!
ippemo får augustbaby Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Jupp, det er et graviditetstegn. har aldri sovet så mye som jeg gjorde i mitt forrige svangerskap, sov minst 15 timer i døgnet, alle 9 mnd gjennom...;-) Lykke til!
90210 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer TAUSA!!! :-D Så kos da!! :-D Jeg testa meg i går men fikk neg og det var den siste testen Men er jo enda håp siden jeg ikke har spor av tanta enda og ikm er i morgen :-P Men bestiller CB på babyornot.no på mandag, da er den vel her rundt onsdag eller torsdag, da er jeg jo nesten en uke over! Men hvilken bør jeg kjøpe? CB digital eller den som gir et plusstegn? Jeg tenkte mest på den med plusstegn jeg siden den er litt billigere, og jeg har jo brukt sååå mye på tester allerede! :-S Hehe
90210 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. august 2007 nå har jeg bestillt 2 tester fra billigeteste.dk og de blir vel antakelig sendt i morgen, så da har jeg dem vel tirsdag/onsdag.. åå gleder meg til å teste .. Siden jeg har IKM i dag men 0 tegn til tanta! :-D Drømte i natt at jeg stod opp, tok en test og fikk POSITIV! :-D Hmm kanskje det er et positivt forvarsel? lool Huff er så kjipt å gå slik å ikke vite asså!!! Jaja får jo vite det ut i neste uke... FLere som har testet?
Lykke(lig) Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 ja, jeg testa med morgenurin i dag.. var negativ, men ingen tegn til tanta enda.. lurer på om jeg har tatt feil av el denne mnd, at den var senere enn jeg trudde.. og da er det liten sjangs for at jeg er preggers.. ble litt skuffa ja..
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 11. august 2007 #15 Skrevet 11. august 2007 tusen takk=)),er berresåutruligdeilig og eeendelig få positiv test etter 15 negative! er berre så utrolig deilig og sjå dei to strekane=))) håper der går bra de dokke og jenter,tanta kan barre holde seg laaaangt unda!!!! *****BABYSTØV***** i maaaaaaasse vis... og masse masse lykke til! vil gjerne høre kor det går me dokke,er så spennende=))) vito82,sida tanta ikkje er komt enda,er ikkje håpe ute... krysser fingrer for deg
Lykke(lig) Skrevet 12. august 2007 #16 Skrevet 12. august 2007 Tausa; ja jeg har jo et lite håp enda;) men fikk ikke en skyggestrek engang, så tror ikke jeg har spire denne gangen. Men holdt meg unna alkohol denne helga i tilfelle. Kjenner litt mens murring nå, så tanta kommer sikkert iløpet av natta.. Kjempe artig at du fikk positiv test!!! Håper du får et fantastisk svangerskap! :) Du får gi lyd fra deg innimellom:)
Lykke(lig) Skrevet 12. august 2007 #17 Skrevet 12. august 2007 Tausa; ja jeg har jo et lite håp enda;) men fikk ikke en skyggestrek engang, så tror ikke jeg har spire denne gangen. Men holdt meg unna alkohol denne helga i tilfelle. Kjenner litt mens murring nå, så tanta kommer sikkert iløpet av natta.. Kjempe artig at du fikk positiv test!!! Håper du får et fantastisk svangerskap! :) Du får gi lyd fra deg innimellom:)
Gjest Skrevet 12. august 2007 #18 Skrevet 12. august 2007 enten så er hele gjengen her gravide eller så er det bare utrolig mange som har så lyst på unge at de føler på seg at de er gravide uansett hva det måtte være med kroppen.. hehe...
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 13. august 2007 #19 Skrevet 13. august 2007 Ja,en ide og holde seg unna alkohol,,,har prøvd i 15 mnd,og hadde gjitt opp og skulle ta pause fa alt som heite graviditets tester og el tester.. så eg tok ei sikkelig flat fyll isteden for...å joda...ei uke etter ikm var tanta enda ikkje kommen,så da testa eg positivt...hadde såååå dårlig smvittighet. av alle mnd vi hadde prøvd klarte vi de ikkje,men den mnd eg har vert fullest imitt liv da gjikk det ..hehe=) men doktoren forsikra meg om at bebisen ikkje hadde tatt skade av det,for det va så tidlig at den ikkje var "tillknytta" meg enda... Ja,gleder meg virkelig til og vere gravid igjenn,det er en hærlig følelse!=)) og tanta di har femdeles ikkje dukka opp vito82???? visst ho har det,så kan ho vertfall berre holde seg laaaaangt unda nest mnd,for da skal du over på første trimester. basta!!!..=))))))
Lykke(lig) Skrevet 13. august 2007 #20 Skrevet 13. august 2007 hehe, kanskje man må ta seg en storfylla for å bli gravid? hihi, hadde det vært så enkelt!! Har ikke fått tr enda..har ikke tatt flere tester heller.. skal prøve å vente noen dager til.. er på dag 40 av syklusen idag. kan jo være at kroppen plutselig har bestemt seg for å ta en lang syklus.. hakke peiling, blir gal av å vente.. hehe, men e ikke aleina om det! Når testa du positivt Tausa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå