Nordlyspar♥ Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Min mor skal gifte seg, Brudeparet vil ha en sang til deres mødre (1 sang felles). Noen som har en på lager? Har søkt på nett men finner bare slike man må betale for... hmmmm.... takk
Ladybug~N&E Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 mel: vi ere en nasjon Til moren min i dag jeg vil En kjærlig takk frembringe Og det om bord ei kan få til Skal gjennom toner klinge En takk for gode barndomsår Nå først til fulle jeg forstår At min mor hun har gitt meg No'n visdomsord på veien Jeg vil med denne lille sang Min hyldes til deg bringe Må toner få den rette klang Da ord de blir så ringe Jeg er så glad fordi jeg vet Jeg eier hennes kjærlighet Jeg ønsker deg alt godt i dag Det beste her i verden Melodi: "Mor hvor du er kjærlig" Mor hvor du er kjærlig, mor hvor du er god aldri, aldri noen bedre meg forsto Du kan tørre tårer, du kan tenne smil lindre alt som sårer, dreper angst og tvil Aldri kan jeg glemme angsten i ditt blikk og den milde stemmen som til hjertet gikk Du lærte meg å bede, du lærte meg å tro, på din bønn jeg bygger himlens pærlebro Hvor jeg ønsker takke deg for alt du men jeg makter ikke, fattig blir hvert ord I mitt hjertes tanker, de forsto du mor Du den aller beste på vår vide jord Når du engang hviler, og din dag er endt, enn jeg ser deg smile, til meg midt og kjent alle dine bønner, alle dine ord, vil stå vakt omkring meg, minne meg om mor eneste jeg fant som ikke trengs å betales for. den siste har jeg aldri hørt melodien på. eventuelt kan du jo bruke det programmet du bruker til å laste ned musikk og søke på sanger som har ordet mor/mamma i seg. da kan du jo bare skrive inn deler av sangen og søke så kommer mest sannsynlig teksten opp et eller annet sted.
Nordlyspar♥ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Tuuuusen takk, er deg evig taknemmelig......... :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå