cherry coke Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Har lagt merke til i det siste at jenta mi reagerer på visse matvarer. Tomat, kanel, syltetøy er noen av tingene. Hun blir veldig rød rundt munnen. Andre som har det slik? Er det farlig? Kan det også gi luft i magen? Litt rotete forklart, men bær over med meg...Jeg er stuptrøtt:)
børdi Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Min eldste har melkeallergi(begynner riktignok å vokse det av seg nå da, gudselov) Hun fikk prikker rundt munnen av og til, kronisk diare, skikkelige magesmerter (gjerne etter hun hadde ligget en stund)- våknet da og skrek. ble hyper, aggressiv og gråt mye. Hun får samme magesmertene ved for mye sukkerfri saft... hun er nå 3,5 år og vi har begynt så smått å prøve å introdusere litt melkeprodukter igjen. Det er egentlig noe man må prøve seg fram på, dette med allergi. Prøv å skriv opp det barnet spiser, så¨du lettere kan se en sammenheng, og så ville jeg tatt en prat med legen om det, kanskje ta en allergitest etterhvert. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå