Gå til innhold

Hjemme fra sykehuset!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom opp på føden tok en urinprøve som ikke var bra, en skal sjekke den om noen dager hos min fastlege. Måtte vente litt og det var vondt og se alle de høygravide som kom inn der:(((

Legen sjekket meg nedentil og livmora mi hadde trekt seg fint tilbake. Han sa at det var ekstremt sterke sertefulle etter rier jeg hadde og jeg fikk tabeletter, de hjalp litt. Har fortsatt vonde smerter så håper jeg får sove.

Sa også til han at jeg sleit med og få i meg mat, har gått ned 10kg siden Fredag, han sa at dette antagelig var en sorg reaksjon. Men visst ikke jeg begynte og spise ordentlig til over helga så blir jeg lagt inn...

Nå håper jeg at ting kan snu seg og at vi slipper inn og ut av sykehuset, er så sliten nå:(((

Var vondt og komme dit med tanke på at min kjære lille Andreas ligger der:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så forferdelig...du har det tøft nå, ta godt vare på deg selv.

Skrevet

uff vennen ;((

vet ikke hva jeg skal si...

Ikke rart du har sorg reaksjon. Men, prøv, for M & M alt du kan , å holde deg oppe.... selv om det er knalltøft!:(

*tenker på deg*

Klemmer!!!

Skrevet

Dette er tøft. Ta godt vare på deg selv!

Tenker masse på deg

Klem fra

Skrevet

Kan jeg spørre hva som har skjedd?

Skrevet

Heei vennen.. Beklager at jeg ikke har fått svart deg på sms du sendte før i dag, har så stress i hele dag :(

Håper du har det bedre nå :S tenker på deg! stoor klem

Skrevet

Huff... Har tenkt mye på deg. Ta vare på deg selv.

Skrevet

Huff, faar saa vondt av deg og dere.

Skjoenner at det maa ha vaert aldeles grusomt aa sitte der med de hoeygravide.

Er ikke saa mye vi kan si som hjelper annet en at vi tenker paa deg og foeler veldig med deg.

haaper du klaeret aa vaere sterk for dine andre to selv og jeg forstaar at det ikke er lett.

Stor klem

Skrevet

Sender deg masse klemmer.

Skrevet

å, vennen!!

så bra det ikke var noe annet "galt" enn sterke etter rier. huff, hadde vært grusomt å begynne å slite med no infeksjoner av no slag nå, du har liksom nok nå...

tenker på deg :)

klem

Skrevet

Sender en trøsteklem!

Godt du oppdaterer oss, går jo rundt og er bekymret for deg vet du. Håper du finner litt støtte i oss her inne.

Skrevet

Huff. Sender deg en stor og varm bamseklem.

Ord blir så fattige i en sånn situasjon. Håper du har mange rundt deg nå, og at de trår til, om du har behov for det! Du må prøve å ta godt vare på deg selv. Husk det er mange som er glad i deg, og har det dobbeltvondt av å se hvordan du sliter i tillegg til at lille Andreas dro så altfor tidlig! (Men du har lov å sørge på din måte, og ta tiden til hjelp selvfølgelig!!!).

Klem

Skrevet

Har tenkt mye på deg vennen...sender deg varme klemmer og håper ting snart ordner seg for dere. Har ikke ord på hva du går igjennom nå.

Klem

Skrevet

Takk alle..

Ja dette er tøft, særlig når jeg får så mye "problemer/vondt" etter fødselen:((

Nå er det tid for og ordne med begravelsen til lille Andreas og det er vondt og måtte begrave han når han er så ønsket...

Han skulle ligget i magen min enda, men slik blei det ikke:((

Har fortalt ungane om lillebroren dems og de lurte på om jeg skulle ha en ny baby i magen i morra:) De er så skjønne og da, kommer noen smil frem da ja..

Lillemor sa at når ho fikk så store pupper som mamma så skulle ho og ha baby i magen... :))

Skrevet

de er nå gode disse barna våre...husker da vi mistet...er noen år siden nå...men jeg fikk mye godhet fra lillegutten min da...han var god å klemme på i tungestunder...om du ikke tror det nå kommer det en dag at du igjen føler deg vel...ikke hel men ok...

ønsker deg masse lykke til og sender deg gode tanker

Skrevet

Mange gode, varme klemmer ifra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...