mervis Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hei hei jenter jeg har et par spørsmål håper dere kan hjelpe meg Jeg hadde lap den 15 mai og under lap så ble jeg fortalt at de ikke fant noe at allt var bra med meg. Siden mannen min har dårlig soldater tenkte jeg at det kan vare grunnen til at vi sliter med å få barn. Jeg har vært å ferie i juli der jeg var innom legen for ultralyd for å undersøke meg der nede og under ultralyden fant dem at jeg har cyster i begge eggstokkene at det hindrer at jeg kan bli gravid fikk et bar tabletter som jeg skal begynne i 5 dag på mensen. Når jeg kom tilbake fra ferien så ringte jeg gyn og fortallte det som skjedde under undersøkelsen i utlande og hun sa at det er helt normalt å ha cyster at alle kvinner har det siden de var småe. Men er det vanlig å ha cyster som hun sier? Nå venter vi siste svar fra urologisk spesialisten som mannen min har vært hoss når gyn får de siste svarene nevte hun at hun skal sende brev til riks angående icsi.. Jeg er forvirra hvem av legene jeg skal stole på og hva som skal skje
Idun<3tosmå<3 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 At jenter får/har cyster fra tid til annen er ikke unormalt nei... Cyster blir det når de blir over en viss str i diameter... Når de er mindre, heter de noe annet (husker ikke hva) og det er der inne egget modnes. Det er også "normalt" at en slik cyste kan sprekke, og gjøre vondt, dette er også helt ufarlig... Men, noen kan få svært store Cyster, dette kan skape problemer, og at man har mange cyster kan også skape problemer. Jeg tror i allefall det er slik det er, om noen vet helt sikkert gjerne korrekter meg! Men i ditt tilfelle vet jeg jo ikke og ikke vet jeg hva lap er.... (?)
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 jeg er også plaget med cyster,er jevnlig til kontroll å blir sjekket om di er der ennå å hvor store dem er.er helt normalt med cyster,mange kvinner som har det...har ei venninne som hadde en cyste på eggstokken,legen mente at det var derfor hun ikke ble gravid,så hun måtte gå på p-piller i 3 mnd,å når hun sluttet med dem,ble hun gravid med en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå