henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 hehe klarte å laste opp noen bilder på profilen hehe bla. ul bilde:D:D hehe e litt stolt av at eg fikk de til
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 er du bare 16 år vennen? å venter barn??
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Kjempe fine bilder:) ikke bry deg om slike frekke komentarer som anonym ovenfor kommer med!!
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 kjempefine bilder du har:) ikke bry deg om anonym:) dumme folk som sier sånn! du klarer deg nok kjempe bra du og beibisen:)
*Vetlis* Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg kom ikke inn på profilen din jeg :-) Men må bare spørre, hva er det egentlig anonym sa for noe galt? Hun er bare 16 år, å det er veldig tidlig! Ser ikke noe galt i det hu skrev jeg? Jeg var selv 16 når jeg ble gravid og følesene man har er like selv om man er 16 eller som jeg er nå 31år. Å du kommer til å klare det like fint , men at det kan komme til å bli litt tøffere for deg, det er ikke til å legge under en stol. Jeg tipper at du kommer til å være sterkere og at du vokser på oppgaven din uansett :-) Man elsker ungen sin uansett alder! Masse lykke til !
*Vetlis* Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Nå kom jeg inn :-) Bildene var veldig fine!!
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2007 hehe takk:) og til anonym tror du eg ikke allerede har fått hørt det? hehehe
Amanda- Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 en ting skal være sakt.. hadde eg blitt gravid i din alder.. uff.. hehe.. men det er bra at du takler det så fint.. sikkert mange på din alder som blir kjempe redd.. stå på og ikke bry deg om hva folk sier=)
BEA-77 Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Fine bilder! Ønsker deg masse lykke til med "gullet" ditt:)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Står respekt av å ikke velge letteste utvei! Masse lykke til med den lille (som var fin på bildet sitt
lillespirenmin Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Gratulerer så fine bilder! Finnes ikke noe mer nedvergende enn sånne stakkars deg vennen min kommentarer...ikke tenk på det,du er vel vant til det til nå tenker jeg... Jeg er 26 år,men ser ut som en 15 åring.Da jeg var innlagt sykehuset for noen mnd siden, spurte nesten samtlige av sykepleierne meg om jeg ikke var litt for ung for å være gravid. Jeg bare lo og sa alderen min,men synes likevel det er frekt,men tanke på at jeg faktisk kunne vært 15 og gravid,da hadde jeg nok blitt litt lei meg tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Congrats:) Hvor bor du hen forresten? Syns du er modig som velger å beholde et barn i så ung alder.. og jeg er sikker på at den morsfølelsen ikke er annerledes enten man er 16 eller 40. Jeg for min del rynker mer på nesa av en gravid 42 åring enn en 16 åring! Greit å ha mammaen sin ung og sprek leeeenge... moren min var 2 da hun fikk meg, og glad er jeg for det:)
petite fleur Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Ha ha, ja da var moren din grådig tidlig ute.... Hi hi, måtte bare erte litt!
lillespirenmin Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 Var moren din 2 da hun fikk deg? DA synes jeg faktisk det begynner å bli litt tidlig:) Men neida,jeg er enig med deg,pluss at man trenger ikke få slikt slengt etter seg overalt. Her inne på et gravid forum burde man i alle fall slippe unna slikt synes jeg...
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. august 2007 hehe du har samme holdning som meg:)
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. august 2007 glemte å sei d bor i stavanger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå