Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Har ei tulle på 3mnd som plutselig skal være så utrolig vanskelig. Jeg bruker halve dagen på å få henne til å sove!!! Når hun først har sovnet sover hun kun i 30 min-1 time... ikke sovner hun på kvelden før jeg legger meg heller!! Nekter å sove i senga si også!!! Er det noen som har noen sovetips å gi bort!!!! også er hun veldig sånn at jeg må bare på henne hele tiden... slitsomt!!!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 hm...har ikke noen spes gode råd og jeg regner med at du har prøvd det meste:) Det jeg vet er at sånne ting kan gå i rykk og napp, og at etterhvert som de blir eldre så forandres rutinene. De trenger bla mindre søvn, og sover dermed lenger når de først sovner. Lillejenta mi har beg sånn nå - hun er 6 mndr.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 vet ikke helt jeg, mi er to mnd nå, og merker godt at hun vil ha det mere "moro" enn før. det første som slo meg når jeg leste innlegget ditt var at kanskje du ikke skal prøve så mye på å få henne til å sovne? fordi hun kanskje trenger mere våken tid enn før? så slipper du frustrasjonen over "å ikke få det til". blir jo slitsomt også når de vil ha oppmerksomhet hele tiden også, men om du prøver å tenke å "akseptere" at hun ikke vil sove så mye, så letter det kanskje litt på humøret? jeg prøver å tenke at jo mere stimuli hun får av meg på dagtid, dess større sjangs for at hun sover bedre på natten;) vet ikke helt om det funker, eller jo, hun sover bedre på nettene nå enn før:)) lykke til! og den obligatoriske frasen: det går seg til etterhvert!" (men det er jo faktisk sant også)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Ja er nok sant at hun vil være mer våken. Har jo tenkt på det, men noen ganger virker det som om hun er trøtt og jeg bruker mye tid på å få henne til å sove. hun blir t.o.m rød rundt øynene. da må hun jo være trøtt.. jaja... det går seg vel til.. er iallefall ikke noe rutiner her enda. håper dem kommer snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå