Rusketuska Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Og gleder meg masse!!! Da kommer Bente, med sine 3 skjønne jenter, og det skal bli sååå koselig Hennes to eldste er jevngamle med min 9 åring, og min 8 år gamle sønn ( som ble litt "snurt" fordi hun ikke hadde født en gutt da men...=))) Og hennes lille RK ( som jeg har truffet før skal nok min Lea kose seg skikkelig med Vi håper på godvær!! For jeg har kjøpt inn grillmat i dag! Så kryss fingrer for pent vær i Telemark i morgen )
Monajenten Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Åååhh det hørtes koselig ut:) Får jeg også komme??????????????
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Bare å komme det Monajenten ) Vi gleder oss masse vi og... Du får si unnskyld til 8 åringen din, og si at det ikke er min feil. Er gubben som måtte ha komet med de kromosonene ;o) Sove litt først nå, så kommer vi... ) Natta klem
Rusketuska Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Åja, Monajenten!!) Tenk så hyggelig da!! Tar ikke så lang tid med buss vet du )))
Monajenten Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Tar med meg gitaren min, jeg :-D (og så må du invitere alle musikkvennene dine Rusketuska :-p )
Rusketuska Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 Bente da!!!!! Trudde du hadde lagt deg jeg ;0))) Du sa jo det.....))) Skal si det til Kenneth jeg ;0))))))) hehe...) ( det verste er at han elsker jenter, og alt "jenteting" Han kommer til å storkose seg ) Hysj, ikke si jeg har sagt det bare )
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Spør om (grand prix) x'n min kommer og da....??
Rusketuska Skrevet 8. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2007 Ja, gjør det ) Din gitar, min 13 år gamle sønn med sine trommer, og min 15 åring med sin sangstemme, har og en 9 åring på fløyte + en 8 åring i sangkor her ) Og jeg på klarinett...... Hadde blitt det bandet det ) Og med Allan, Lasse og "naboen".... hmmm.... ))) Mangler bare studio da ) ))
Rusketuska Skrevet 8. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2007 ) Ja, Bente på sang! Stemmer det *forelska i lærer'n" :0)))))
Monajenten Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Hihihi;) Og så bål og grillpølser så blir det en heidundrande fest:-D
Rusketuska Skrevet 8. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2007 Ikke sant!! Pølser, koteletter ( bestilt av min sønn), marinert kjøtt, salat, ris, ++++ Trenger man mere da?? ;0)) Nei, vet du, Monajenten, jeg synes jammen du må ta deg en tur snart, er så lett med buss hit Går buss rett herifra til deg vet du )) Før jeg flytter hjemover ( til Moss - som jeg selv håper skjer snart
Monajenten Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Hvor mange timer er det med buss da? *undrer*
Rusketuska Skrevet 8. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. august 2007 Tror det er ca 4 timer...... må sjekke, men tror det.......
Rusketuska Skrevet 8. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. august 2007 Jeg sjekka nå. 4 timer, på de direkte turene ja )) Ikke gale det!! ;0) Du er hjertelig velkommen!!! ;0) Hadde vært hyggelig:)
Rusketuska Skrevet 8. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 8. august 2007 Tenk på det!!!! (veldig hardt ) Har plass til både deg og barn her på overnatting og vi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå