Gå til innhold

da var det kvelden igjen da....


Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg får ikke sove..hehe.. akkurat bakt muffins og gomla i meg et par stk:) nam nam.. men lurer litt på en ting... har hatt råmelk en god stund, når jeg klemmer kommer det litt ut liksom.. sorry details..hehe men i dag så renner det plutselig masse ut.. blir helt satt ut jeg.. bare når jeg klemmer da.. termin på mandag så lurte litt på om det kan være at det gjør seg klart?? flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) jepp, får heller ikkje sove her... hadde termin idag eg, 8 aug.. og nå det e allerede over midnatt.. og 9.aug.. prøvde å gå i gang fødselen idag.. gjekk te eg fekk stikkninger i underlivet.. men neida, sitte her fortsatt.. ang. råmelk.. har hatt det kjempelenge sånn, så tror ikkje det kan tyde på at ting nærme seg egentlig... første dråpene kunne eg presse ut allerede i uke 16 eller noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...