vekten:) Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg er i uke 32 nå.Har vært på vanlig ultralyd og 3D.På alle disse sier de at det er en jente.Men alle tester jeg tar på nettet sier at det er en gutt....samme for meg om det er gutt eller jente å jeg vet ikke helt om jeg tror på sånt,men er så nysgjerrig:)Noen av dere som har barn fra før som har opplevd at tester er feil?
wrch Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 heisann har du tatt ringen testen??? den er sååsi nestenhundre procent sikker ihvertfall det avr det påmeg og på defleste jeg kjenner:):
vekten:) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Ja,det har jeg. Den gikk i sirkel i starten av svangerskapet,men nå frem og tilbake.De så jo kjønnslepper på ultralyden,men alt tyder til gutt!!!!!!Ha-ha-ha....må le jeg.Det kan bli en veldig forstyrret gutt er jeg redd for:)
wrch Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 har du sikkeligeul bilder da?? sånn at du ser at det er ei tulle??hm.. det var rart hehe menibegyneslen kan alt skje dah:)men går fremog tilbakenå er det jo gutt dah:) kanskje tvillinger???hihi ingen sjangs at h*n blir forstyrret hehe men detmå jo være litt forstyrrende kanskje for dere å ikkevite det hundre?? kanskje tissen hans lå bare gjemt godt sånn at demikke så det med engang. hvor mange ggr har du tatt ul ???
vekten:) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Har tatt ultralyd 2 ganger vanlig og en 3D.Alle av 3 forskjellige personer.Vel,får vente å se da.Jeg er vel egentlig fasiten på om disse testene stemmer vil jeg tro...he-he:)Skal gi svar om ca 2 mndr.Uansett er jeg redd for at gutten blir å bruke litt rosa i starten;)Har kjøpt en utrolig søt ROSA kjole....he-he.Stakkar liten:)
wrch Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 hehe kan brukes som pysj:) ja du må nokvente å se dah ja hehe omdu ikke tørrrr å ta flere ul hehe...men hvis alleulsier jente såkanskje??hm..men jeg vet ikke hihi ..det er velikke så lenge igjen å vente men kanskje ikke åanbefaleå kjøpe såååå mye klær av både rosa og blå men hvis du liker å kle på bebin rosa selvom det er gutt er det jo fint hehe....min prins fikk rosa sokker av tanta si og brukte dem han gitt var sååå søt hehe:):)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Jaaa!!! Var på ganske mange UL pga ting og tang....9 ultralyder totalt, hvorav to var 3D UL, 8 stykker sa jente, en sa gutt... Oddsen hellte jo da mot at vi skulle få en tulle... Menneeh....på fødestua, babyen var kommet ut og sambo sto ved siden av meg og hold meg i hånda og nesten skreik, "det ER en gutt, DET ER EN GUTT!!!" Og vi som hadde med kjole på sykehuset.. Lillegutt er nå 7,5 mnd og vi koser oss vanvittig altså!!! Ble aldri skuffet for at det var en gutt....ville bare ha han opp på brystet jeg...kjønn spiller ingen trille her iallefall... Beste jeg har opplevd ever!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå