Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hei ! Jeg er din hemmelige hobbyvenn. Ettersom jeg er litt grønn på området du driver/har begynt innen hobbyverdenen, trenger jeg noen flere ønsker. ) Synes du det er vanskelig kan jeg jo kanskje rope på f.eks. Rødhette eller noen annen som vet. )
mayaya Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Hehehee, ja, jeg er nok desverre nokså grønn jeg også :-p Men kanskje det er noen andre her som driver med kortlaging eller scrapping som har hete tips til hva en nybegynner skulle kunne trenge? Evt så er jo rødhette* selvfølgelig en heltinne! :-D
rødhette* Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 heltinne er vel meget overdrevent... har prøvd å hjelpe i den andre tråden, så godt jeg kunne.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Er alltids kjekt med upyntede kort med konvolutter. Slik at du kan lime diverse die-cuts, klistremerker o.l på de. Ikke så dyrt heller. 10 kort med konvolutter for 30 kroner kanskje på hobbybutikker.. En limpenn er og kjekt å ha (koster rundt en 30-40 kroner) Rema1000 har forresten et nybegynner scrappesett til litt over hundrelappen, som faktisk har bra ting i. Klistremerker og primablomster fint. Og kanksje et fint stempel. Det er en god begynnelse for med et stempel kan du lage fine kort. Et par tips fra denne fronten.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Er det noen farger du liker godt , eller ikke kan fordra for den saks skyld ? )
mayaya Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Næsh, jeg er da en ganske enkel sjel som liker det meste... hehe Men generelt er jeg mer glad i gladfarger enn duse farger da, om du skjønner? Mer retro enn blonder... hehehe
RajaPia Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Det var et svar som hjalp det. Og i tillegg til andre tips så skal det bli pakke på deg. ) Får desverre ikke handlet før i slutten av neste uke , men pakke kommer i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå