Crazyyyyyyyy:) Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 For ca en uke siden fikk tuppa smake fruktpurre for første gang. Dette var i 11 tiden på formiddagen. I halv5- 5 tiden begynte hun og skrike!!! dette varte i ca 3,5 time. Roa seg litt innimellom , men satte i og hylle etter bare litt rolig! Så veldig ut som ho hadde vondt i magen. Kan det ha vært purreen ho reagerte på etter så lang tid?? Skal jeg evt prøve den samme igjen eller prøve noe annet??? Hadde egentlig tenkt at det var det neste ho skulle få av mat, men hvis ho ikke tåler det må vi finne på noe annet! Evt hva? Litt rotete formulert dette, men håper noen kan svare meg!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Det kan høres ut som det kan være det ja. Men hvilken puré ga du og hvor gammel er hun? Hva er hun vant til å få til vanlig?
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Hun fikk hipp sin mango og eple purre fra 4 mnd. Hun er straks 5mnd. Har fått grøt til kvelds i litt over en mnd. Fikk grøt litt tidlig fordi hun trenkte litt ekstra på kvelden. Har økt veeeeeldig forsiktig da! Er enda ikke oppi i full porsjon.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Både mango og eple er "sterke saker" Eple har mye syre, mango har mye div. Prøv igjen med littegranne moset banan, går det fint så kan du prøve med littegranne raspet eple for å se om hun reagerer. Så kan du, dersom det går bra prøve puré igjen. Det er jo ikke sikkert det er sammenheng.
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Ok da skal vi prøve det neste gang:) Rart egentlig at de da selger slikt til barn fra 4 mnd..... .
Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Joda, men det kan jo være allergi, eller rett og slett tilvenning:) Min lille har ikke reagert på noenting omtrent, men plutselig er det et eller annet som dukker opp. (vafler er veldig bad, har nå informert oldemoren:p)
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 9. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2007 Ja vi får bare prøve oss fram og se hva som går:) Men ikke idag! Skal kjøre 7 timer aleine ikveld etter at snupsi har fått kvelds så da tar vi ikke sjangsen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå