Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som skal føde på Ullevål?

Har dere vært på UL der enda, og hvordan var deres

opplevelse der?

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal føde der og har født der tidligere. UL var kjempebra, snill jordmor med masse tid og fikk komme tilbake etter en uke for ny sjekk da mini i magen ikke ville vise magesekken i den første undersøkelsen. Første gangen jeg fødte der husker jeg nesten ikke, gikk ganske fort den fødselen det eneste jeg husker er en barnepleier som jeg ikke kom helt overens med, hun bad meg ikke hyle så høyt husker jeg under riene=), hadde jeg ikke hatt så vondt hadde jeg vel sagt ett par ord til henne da, men men det var fort glemt når barnet var ute. Alt i alt har jeg hatt kjempegod oppfølging der tidligere og nå også. Om jeg har vært bekymret for noe har jeg fått komme rett inn på undersøkelse.

Skrevet

Jeg skal føde der,men har ikke noe inntrykk av hvordan det er der enn at venninner av meg er fornøyde og det er 10 minutter med taxi til sykehuset:o)

Vurderer fødselsforberedende kurs og omvisning...du og?

Skrevet

Har født tidligere jeg, så noe kurs behøver jeg ikke ;o)

Vi var ikke med på noe kurs sist heller. Glad er jeg for

det faktisk, for en fødselsvideo hadde heller skremt vannet

av meg enn å være til hjelp. Hadde heller ikke omvisning

på AHUS(der jeg var sist).

Men håper opplevelsen blir bedre på Ullevål enn på AHUS...

Gjest Lenchen
Skrevet

Jeg skal føde på Ullevål i februar. Svigerinnen min tok jordmorpraksisen sin der, og skryter veldig. Får stole på henne. Fødte i Stavanger sist.

Skrevet

jeg skal også på ullevål, har ikke født tidligere, men har vært innom der to ganger etter ordinær ul pga blødning en gang, og lite liv en annen gang, og har blitt tatt veldig godt imot! flinke jordmødre og leger!

siste gang ble jeg undersøkt inne på fødeavdelingen jeg skal på (B) så jeg fikk sett den også!

ullevål har dessuten det hotellet, og det gleder jeg meg til å bo på, sammen med babis og samboer!

;)

Skrevet

Fødte på Ullevål i 2004 og alt gikk greit. Hadde litt komplikasjoner underveis (tålte ikke epiduralen - blodtrykksfall og besvimelse). Barnelegen som skulle gått av vakt, ble 2 timer ekstra til faren var over.

Hadde en turnuskandidat som var så medfølende at jeg holdt på å få fnatt, men oppsummert har jeg bare positive tanker om Ullevål og min første fødsel.

Har termin i november og er flytta til Kristiansand, så det blir en ny opplevelse.

Husk at det er de to dårlige historiene du hører. Tenk da hvor mange det faktisk har gått bra med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...