Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 hei! har fulgt en del usaklige tråder som har fått mye oppmerksomhet... kan vi ikke prøve å la være å svare på dem??? kan vi ikke gå litt i oss selv og heller tenke "hmm.. denne tråden var teit, om jeg ikke svarer på den så forsvinner den kanskje ut". Jeg har også selv svart på tråder som jeg syntes er teite, skal skjerpe meg ... Hva betyr det for deg fra eller til om du ikke svarer på en tråd?? ingenting... man oppfordrer jo bare til at den skal fortsette og holdes oppe... da får vi alle det mye kjekkere her inne og de som legger inn usaklige og smakløse innlegg får ikke den responsen de ønsker.. KOM IGJEN DAMER... nå må vi gå i oss selv
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 noen du sikter til? forstår ikke helt.. kanskje meg som er uoppmerksom=)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 nja er jo selvsagt enkelte man sikter til men jeg mener bare innlegg som eks det med tøydokkeanna tidligere i dag eks og andre slike usaklige innlegg... som jeg skrev, ja jeg har også svart på slike innlegg (senest idag til nøffemor og tøydokkeanna) men syntes bare det er så kjedelig at de skal få så mye oppmerksomhet istedenfor å heller ha innlegg oppe som interesserer oss.. u c??
Tussa og Sofie Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Tror genrelt hun tenker på Anonyme som legger ut tråder for å provosere og lure andre.... Jeg gidder aldri å svare på disse, er bare å fyre oppunder, så kan de holde seg til kranglesiden for de som ønsker å kommentere det der ;o)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 folk må da få skrive om det de mener er intr. men er det veldig usaklige innlegg blir de jo som oftest fjernet ;') så da er jo det problemet ute av verden!
lillegull:) Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 sålenge folk spør om ting de lurer på synes jeg vi skal svare hvis vi har noe fornuftig å komme med jeg:) selv om noen kanskje synes spml er teit så kan det være viktig for de som spør.. men sånne innlegg som en tøydokkeanna kom med i går er jo høl i huet. det er jeg enig i.. jeg har da stillt mange sikkert dumme spml her inne, men spør jo fordi jeg lurer.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 so-X: ikke alle er like, og kanskje andre har oppfatninger av at det de skriver er "viktig" eller rett og slett vil dele det med oss.
Tussa og Sofie Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 men, det er unektelig noen litt pussige innlegg her til tider, og antakeligvis mange som synes det er morsomt og underholdende å svare disse for å se hva responsen blir...så tror nok aldri man får alle til å droppe å svare på disse trådene. Er vel endel av morroa for mange her, og innimellom er det litt gøy å lese også må jeg innrømme )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå