Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Da jeg giftet meg i mai i år, kjøpte jeg ny kjole. Jeg har tenkt å selge den, har lagt den ut på finn... Men så tenkte jeg at dette er vel litt feil tidspunkt å legge den ut? De fleste gifter seg jo på sommerhalvåret, og det er jo mer eller mindre over... Så lurte bare på om når dere begynte å se på kjole? Altså, når mener derer at jeg burde legge den ut for salg igjen...? Takker for forslag! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg ser etter kjole! Skal gifte meg neste år, og går nå og håper at noen av årets sommerbruder snart skal legge ut akkurat den kjolen jeg leter etter for salg.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Okey.. Så da er det kanskje håp... :-) Hadde vært så deilig å få solgt den!! Tar så mye plass! :-) La den ut for ei lita stund siden, men tror jeg må legge den ut på ny.. For tror jeg har prisa den litt vel høyt... Dersom du vil se er det finnkode 10521778. Nydelig kjole :-)
Mulle :) Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Utrolig nydelig kjole er den jeg har sett på Men lurer på om jeg må ha den mindre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå