sissy007 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Gutten min blir snart 3 år, og fyller år på en mandag. Synes dere vi skal invitere til barneselskap på mandag etterm den dagen han fyller, eller er ungene og foreldre sliten etter en dag i barnehage/jobb sånn at de heller ønsker å komme på søndag i stedet?? Jeg synes egentlig at det hadde vært koselig at vennene hans kom på den dagen han har bursdag og det er jo bare 2 timer, men er litt usikker om folk flest ønsker å ta dette i ukedagene. Hva synes dere??? På forhånd takk for svar!!!
*betty*spaghetti* Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg har ikke unge på tre år, men har en søster på tre... Kan jo si hva de har pleid og gjort... De har tre barn og de har alltid feiret bursdag på bursdagen så lenge det har latt seg gjøre! SYnes ikke det gjøre noe:) Til lykke med bursdags barnet ditt snart da:) Håper dere får en fin dag:)
*jaja* Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Hei hei. Synes du godt kan legge en barnebursdag på en hverdag. Fra kl. 17 til 19 kanskje. Har vært i mange barnebursdager på en hverdag. Er selvfølgelig hektisk, men slik er det bare. Et lite tips kan være å servere pølser eller noe annen "middagsmat" siden det er så tett oppi barnehage/arbeidstid. Så evt. familieselskap hvis du skal ha det søndagen. Gratulerer med 3-åringen
sissy007 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Akkkurat hva jeg tenkte.. Da skal vi ha familien på søndag, så tar vi barneselskapet på mandag!! Takk så masse for svar dere over her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå