Gå til innhold

hva er det med folk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag skulle jeg og sambo på butikken .. hadde på meg en tettsittende topp , og prøver og tenke at jeg skal være stolt av magen , og ikke føle meg tykk, hehe.. er heller ikke noe stor for og være ca 8 mnd på vei, og bare lagt på meg på magen. men så kommer jeg på butikken , og der står to venninner i 20-årene og titter veldig på meg , før de sier noe til hverandre og snur seg halvveis vekk og ler.. ikke vet jeg hva de lo av , men ikke noe artig. man er nok følsom fra før.. skjønner ikke at folk kan være så fæle jeg ?? (måtte bare få ut litt tanker) ;) man blir så fort usikker av sånne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, ikke vet jeg!!

Skjønner ikke hvorfor folk må glo på magen min konstant hele tiden, blir også usikker og synes det er skikkelig ekkelt til tider!!

Har de aldri sett en gravid en før kanskje?

Skrevet

jezeez,vær stolt av magen din du!!! ikke bry deg om to patetiske jenter:))

Skrevet

ja jeg prøver og ikke bry meg .. men kjenner også at man angrer på at man ikke slengte fra seg noen gloser til de , hehe ;) det er en liten trøst at andre også oppplever slikt , så det kanskje ikke har noe personlig med meg og gjøre, hehe.. men jaggu skulle man sluppet unna sånt!

Skrevet

Hehe velkommen til min verden....

Siden jeg er så ung og gravid, får jeg stygge, å da mener jeg VIRKELIG stykke blikk fra både unge og GODT voksne mennesker. De ler, de peker, de glor så lenge at jeg kan stoppe opp, stirre spørrende på dem uten at dem slutter å stirre.

De vurderer min kjæreste (barnefar) opp å ned GRUNDIG, så ser dem på magen min, så på han igjen, å rister på hodet.. ler...

Ja uansett.. hehe, så får de faen ikke lov til å ødelegge vår glede med å bære fram dette fantastiske barnet... Så jeg går med tettsittende topper og klær som viser fram min flotte gravide-mage. Jeg er STOLT, min kjære er STOLT å den stoltheten skal _ingen_ få lov til å ta fra oss:)

Det var mine kloke ord for i kveld. haha;)

Skrevet

Kristine: TULLER du? det der er jo helt sykt! voksne folk eier virkelig ikke folkeskikk... sånt GJØR man ikke! hadde jeg sett det hadde jeg gått rett bort og fortalt dem hva jeg mente om dem altså! Hm, hvem er voksen i den situasjonen da, den unge gravide eller 40-åringen som enda ikke har lært seg at peke og stirre ikke er pent? (trodde man lærte det i barnehagen jeg?)

får noen ekle blikk innimellom jeg også. spesielt gamle dager som først ser på magen min, deretter på hånden min (ser etter giftering som ikke er der) og deretter skikkelig stygt på meg... jeg bare smiler stooort til de jeg, blir sikkert irriterte da=)

Skrevet

hehe nei sauen, er dønn seriøs.

Ja det er voksene par i rundt 50 åra til å med.. Ja jeg må jo bare le.

Det var en gang to voksene damer som sto å snakka dritt om meg så høyt at jeg kunne høre det mens de sto å så på meg opp å ned, å jeg rett å slett gikk bort til dem å spurte om de syns magen min var så fin, siden de stirra så fælt. Å da ble de ikke like tøffe i maska nei. Haha, begge to bare så helt sjokkerte ut å gikk.

Masse rare folk ute å går gitt:) Blir vell kvitt det når ungen er ute.. forhåpentligvis.For da vil vell folk bare gå utifra at jeg er barnevakt. haha:)

Skrevet

Jeg er KJEMPESTOLT av magen min og synes det er drit-moro når folk stirrer på den....

Tror neppe folk (bortsett fra Kristines historie kanskje) folk sier noe stygt, mener noe stygt. Mange er fasinert av gravide kvinner, synes det er vakkert og naturlig.

Husk at dere (og jeg) er proppfull av hormoner på ville veier.

La de stirre....dere har sikkert stirret på andre gravide før dere selv var i samme situasjon.

Jeg kler meg slik at magen min STRUTTER, tror jeg vagger litt bevisst også fordi jeg er så sprekkferdig av stolthet over den store magen min og han som ligger inni. Så jenter.....tenk positivt i stedet!!!!

Skrevet

Jeg velger bare å tro at folk er misunnelige jeg:)

Skrevet

samme her ;) hahahaha....se hva jeg har ;p

Skrevet

Dere må huske på en ting og det er at det er mange dumme folk i denne verden som rett og slett ikke er noe annet enn nettopp dumme. De vet ikke hvordan de skal te seg og de er sikkert også veldig misunnelig fordi de selv enten ikke kan få barn, eller ikke har noen de kan få barn med. Så istede for å glede seg på andres vegne er de bare dumme. trist men sant!!!!!!!!!!!!! Ikke bry dere om slike folk de er virkelig ikke verdt det!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Kan det være hormonene som spiller deg ett puss... er jo ikke sikkert det var deg de lo av :)

Skrevet

Er bare på besøk her fra "Bli gravid", og jeg må innrømme at jeg småstirrer litt på gravide... Det er jo så pent med stor mage :) Vi prøver selv å få en liten spire til å sitte der inne, og vi stirrer nok begge to når vi ser gravide, både min kjære og jeg! ;) Vi er bare misunnelige da, og alle de andre som stirrer må du ikke bry deg om... Så lenge du er stolt av magen din, så må du heller tenke på at du er heldig som har en spire der inne, og alle andre teller vel egentli ikke så mye da?

Skrevet

Har blitt menneskesky jeg...litt helt paranoid!

Det skal sies at jeg er ei stor dame fra før..og ble endelig gravid etter mange mange år!

Magen er nå stor og struttende, så det er egentlig ikke så vanskelig å se at jeg er gravid!! MEN folk glor og glor og glor..peker, stirrer, ler, snakker, stopper opp!! En gang fikk jeg nok og reiste meg opp fra en benk og sa..jeg er BÅDE feit OG gravid! Men da bare lo de..

Hadde gleda meg til å være stolt av magen, og er det..hjemme, blandt venner og familie!!

Jeg hadde til og med en lege, som NESTEN ba meg om å ta abort fordi feite folk ikke var sterke nok til å trøkke ut en baby...

Skal sies at jeg har skifta lege..hehe;)) Og har bare hatt positive opplevelser etter det med helsevesenet...

ELLERS er jeg stolt og gleder meg masse til prinsessa vår kommer;)

Alle rundt oss og...

Vet det er lett å si..ignorer de, vær stolt..men etter utallige "trøkk" så merkes det...

Ha en fin tid det som er igjen..

KLEMMER til alle som vil ha en...

Skrevet

Vet åssen det er.. Men ikke fra venner da.. Men helt ukjente folk.. men jeg og sambo ser ikke akkurat ut som "passende foreldre" (hva nå enn det er?).

Han ser mye eldre ut enn meg, han er jo tross alt 7år eldre, men jeg ser ikke akkurat ut som om jeg er 22år (får hele tiden høre at jeg ser ut som alt fra 14-18år, personlig synes jeg ikke jeg ser SÅ ung ut som 14). Han er skinna, med tatovering på overarmen, og halsen, bredskuldra og høy og har ikke akkurat et "søtt" ansikt, altså han ser ganske skummel ut. Tilogmed jeg var skeptisk på'n første gang jeg møtte han. Men han er så go' atte ^^ Selv så har jeg 3 piercinger i ansiktet som ikke er til å unngå å legge merke til (og den ene er veldig spesiell), blek som en hvitmalt vegg og jeg går absolutt ikke feminint kledd og har vel ikke akkurat det mest vennlige blikket i byen.

Så vi får rare blikk hele tiden, folk som rister på hodet og hvisking.. Men det er fordel med å ha litt "spesielle" utseender også, folk har lettere for å kjenne oss igjen, så butikk ansatte er ofte veeeeldig hyggelige etter vi har vært der et par ganger. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...