Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hei du. Jeg ser atte du ikke har skrevet på den presangtasjonstråden, så jeg lurer på hva slags hobbyer du driver med? Kansje du kan skrive litt om deg selv så jeg får non tips? Hilsen din hemmelige venn.
selfangerkjerringa Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Beklager, datatrøbbel! Pc'n min er død Her er min presentasjon (legger den på presentasjonstråden også for å være sikker, hehe) Jeg driver med alt fra strikking til decoupage, lager smykker og syr osv. Har egen blogg for hobbyene mine, men legger ikke ut adressen her siden jeg ønsker å være litt anonym på dib. Det jeg ønsker meg for tida er decoupage-ting, det er det siste jeg er blitt hekta på... hehe... trenger decoupage-lim (halvmatt, ikke helblank), glansbilder og slikt til å lime på objektene. Det er skikkelig gøy Av andre ting så har jeg ALLTID bruk for perler til smykkene mine! Og siden jeg syr lappe-puter til små knøtt, blir jeg kjempeglad om du sender med et par vaskelapper De i stoff altså. Favorittfargene mine for tida er turkis (alt fra lys turkis til sjøgrønn) og rosa. Jeg blir glad for alt
selfangerkjerringa Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 ps: jeg trenger også sølv-materialer til smykkelaging. Ikke sølv-farget, men ekte sølv altså. Småtteri som karabinkroker, eye-pins, ringer osv.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 ok. da skal jeg se om jeg finner noe som passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå