Gå til innhold

Det kom blod da jeg gikk på nr. 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det var i avføringen, for det var så vanskelig å se. Blødde litt sist også. ..

Må bare fortelle at jeg hadde anal på søndag *flau*, og det føles litt sårt, men jeg kan ikke se noe.

Burde jeg sjekke meg hos legen for kreft, eller tror dere det er pga. sex?

Hvis det er kreft, får man blod hver gang da? For tenkte jeg skulle vente å se det an.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at anal ødelegger muskelen bak der etterhvert? Det er sikkert rifter i åpningen... er det friskt blod? Du kan ta en sjekk hvis det ikke gir seg...

Skrevet

Ja, det friskt. Og nei, det visste jeg ikke! Gjør det ikke så ofte, kun for å glede mannen min.

Skrevet

"bare for å glede mannen min........." Herregud jente.........

Skrevet

Hehe... Er det ingen andre som gjør det da? Det gjør jo ikke vondt.

Skrevet

Bare for å glede mannen din? uff da..... Må du ikke gjøre, du skal da nyte det du også.

Anyways, har aldri hørt at anal sex kan ødelegge muskelen der bak jeg da menne.

Stakkars homser, hva gjør dem da lissom? hehe

Skrevet

tror det er ganske så vanlig å ta en tur i toern for mange ja. greit med litt forandring, og dessuten er det en tilfredstillelse på en annen måte enn om man kjører enern.. hehe. tror ikke det er noe farlig med at hullet kan utvides så lenge man ikke gjør det mange ganger om dagen, hver dag. hehe..

Skrevet

Nei jeg gjør det ikke... Ikke vil sambo heller så det er kjempefint.. Hadde ikke gjort det bare for å glede han heller!!!!!!!!

Skrevet

Legen min sa at så lenge blodet er friskt pleier det ikke å være noen fare, bare rifter og slikt. Er plaget av uregelmessig mage og rifter:(

Skrevet

Jeg ble litt redd da jeg leste om det på kvasir skjønner du. Der stod det at det kunne komme friskt blod, for da lå kreften lenger ned.

Også stod det at man burde sjekke seg...

Skrevet

OMG! ØDELEGGER ANALEN MED LITT ANALSEX? Er du helt på jordet??? Gi meg dokumentasjon på det da. Herrefred!!!

Kanskje har du hatt en innvendig hemmoride som har kommet ut slik at den blør litt når du går på do, eller at du har ett lite rift da. Du har nok ikke kreft. :)

Skrevet

Gjør dere aldri ting for å glede mannen deres så lenge det ikke gjør det vondt på noen måte? Jøsses.

Skrevet

Jeg sjekka meg og det svaret jeg skreiv vard et legen min sa. Om hun hadde mistenkt kreft hadde hun nok sagt ifra. Men om du akkurat har hatt analsex så kan det jo godt være derfor.

Skrevet

Tror heller ikke det, men blir litt engstelig når man begynner å lese om det på nettet.

Får håpe du har rett!

Skrevet

for noen av oss gjør det vondt:(

Skrevet

Vel, om man leter etter sykdommer på nett så finner man helt helt sikkert symptomer man har som stemmer med 100 forskjellige sykdommer. Hehe. Slapp av. Det er ikke så unormalt å få ett rift som gror sakte pga do-turer osv. Gå på do når du kjenner du må, ikke hold igjen..og ikke trykk hardt heller. Så går det nok over.

Og fortsett å glede gubben du så lenge du syens det er ok.

Skrevet

Meg.

Ja klart det.. men da skal du jo bare la vær. Jeg mente at så lenge det ikke plaget henne på noen måte og hun likte å gjøre det for samboeren sin skyld så var det jo ikke noe galt i det. :)

Skrevet

Ja, da, jeg gjør bare det jeg vil selv jeg. Men hadde min mann villet skulle jeg prøvd igjen. Ting kan jo endre seg på noen år også:)

Skjønner godt at man vil gjøre ting som samboeren syns er godt, man vil jo ofte glede de man er glad i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...