Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg er den som har hovedansvaret for vår lille datter. Faren hennes bor et godt stykke unna og det vi lurer på er når han skal komme å treffe henne kan han da bo hos meg?? Jeg bor på et lite sted, finnes ikke noe hotell, motell, herberg og sånne ting. Har eget hus og siden vi er såpass gode venner så ser ingen av oss noen grunn til at han ikke kan få være her to tre dager om gangen for å være sammen med dattera si. (Vi har ikke den vanlige delingen med en dag i uka og annenhver helg.) Kommer jeg til å miste os og andre stønader som jeg får om dette blir "oppdaget". Dette er ikke noe vi kommer til å holde hemmelig, men er litt nysgjerring på dette, så om noen vet håper jeg på svar.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg tror ikke det....så lenge han bare er der på besøk og at dere ikke er sammen. Men er selv litt usikker på akkurat det...så jeg bare skriver det jeg tror.
Hidjey Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Samboeren min gjør det samme når han reiser for å se stesønnen sin. Han bor sammen med mamman sin laaaaant oppi gokkistan. Det er vel et hotell der tror jeg, men han bor i leiligheten hennes. Men, hun er ikke der sammen med han da, men hos sin mor eller hos venner eller et eller annet sted.. Har aldri hørt at det ikke skal være ok altså.
Hidjey Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Stesønnen MIN. Sønnen hans skulle jeg skrive.. surr surr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå