Gå til innhold

Stelleveske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken stelleveske har dere kjøpt jenter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ju Ju Be All og Small.. En stor og en litt mindre =P

Skrevet

Datanerd :

hvor har du kjøpt denne ? jeg har sett på den typen på hjemmesidene dems, men dem sender ikke utenfor USA :-(

Skrevet

Hvordan ser denne ut? Link?

Skrevet

Uhh, lekkre stellevesker... Men har jeg skjønt riktig i at man ikke får disse i norsk nettbutikk eller i en babyforetning?

Skrevet

Det er jeg ikke sikker på. Tror ikke det..

Er allikevel så greit å bestille fra USA synes jeg. Betaler ikke toll, men 25% moms om pakken blir stoppet. Kiwi-kid sender internasjonalt.

Skrevet

Stellevesker går under kategori barneutstyr og er derfor tollfritt, samme som barnevogner.

Skrevet

Er barnevogner tollfritt????

Jeg betalte toll når jeg handlet vogn fra www.babyjungle.nl skulle jeg ikke gjort det?

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg må også spørre om barneutstyr er tollfritt for vi skal ha stoffbleier og lurer på å få dem sendt i mange omganger for å slippe toll, men om det er tollfritt er jo ikke det nødvendig :)

Skrevet

ikke helt sikker på om jeg har rett, men Norge har moms på barneutstyr, i motsettning til mange andre land. Så tror en faktisk skal betale toll når verdien er over 250,-. Gå inn til Tollvesnet å spør...... sendte engang mail til dem ang. et annet spm, og de svarte kjapt og lett. Lykke til (og håper det IKKE er toll..... da vet jeg om noen som skal shoppe på nett :-) ))

Skrevet

Den som hører til Brio-vogna som jeg har kjøpt =)

Skrevet

Det er 25% mva på alt i norge bortsett fra bøker og aviser. Og på babyutstyr. Sorry! Du skal ikke betale mva i landet du kjøper fra, men mva i norge i tillegg til tollbehandlingsgebyr blir det uansett.

Skrevet

MVA er ikke toll forresten..

Men 25% MVA må man betale på alt, pluss tollgebyr.. Men IKKE toll.

Skrevet

Skip hop expo og reisebagen proff :o) Må ha i ulike størrelser.

Skrevet

Kjøper helt vanlige vesker , så kan jeg heller bytte oftere:)

Skrevet

Tenker at stellevesken sitter bedre om man kan kneppe den rundt styret?Tror dere dette i d hele tatt betyr noe? Har noen erfaring med teutonia sin?

Skrevet

Enig enig;)

Gjort det samme selv...

Skrevet

Skip*Hop Dash - har brukt den siden lillejenta ble født for to uker siden (snart) og er storfornøyd! Den er veldig praktisk med masse rom og lommer og den er akkurat passe stor + at den henger veldig bra på vognen:o)

Skrevet

Jeg hadde Teutonia sin til førstemann - var grei den - passet godt på Teutoniavognen, passe stor og pen å se på;o) Solgte den sammen med vognen....og har nå kjøpt med en Skip*Hop Dash. Den er nok bedre, ja...henger veldig bra på vognen (Bugaboo) pga de klipsene (knepper den rundt styret) og er enda mer praktisk pga masse lommer på utsiden - den er ikke så mye større enn Teutoniaen men pga lommene ol virker med som om den rommer mye mer. Syns Teutonia sin hang fint på Teutonia-vognen til tross for at den ikke kunne kneppes rundt styret, pga styret var sånn knekk på. Buggisen min har jo teleskopstyre, så da ser jeg ikke for meg at en sånn type veske hadde hengt godt på i det hele tatt...

Skrevet

Må si Skip hop sine ser fine ut:) Fra usa blir jo ikke prisen den værste heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...