Gå til innhold

Noen som har blitt gravid med kobberspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ti mnd siden jeg fødte. Fikk spiral for åtte mnd siden, og mensen kom på samme tid. Det har som regel gått mellom 4 og 5 uker mellom hver mens, men nå har det snart gått 6!!!

Er livredd for å være gravid igjen, og må innrømme at innerst inne vet jeg ikke om jeg da kommer til å beholde det. Kommer til å vente til helgen for en evnt. test. Ville bare høre hva dere tror. Er det mensen som enda ikke har blitt normalisert eller tror dere det er en spire på vei?

Vil vel egentlig høre noen som tror det samme som meg, at den bare er litt sen denne gangen..

Og JA, jeg har hatt sex og vet det ikke er noe som er 100% sikkert

da;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke spiral selv, men har hørt om mange som har blitt gravide med kobberspiralen. faktisk i syklubben til venninna mi, har 6 av 10 blitt det..

Skrevet

6 av 10!!!!!!!!!!! Shit! Nå ble jeg nervøs. Har nemlig satt inn kobberspiral i dag. Hjeeelp! Ja ja, kan jo bli det med annen prevensjon også. Så spørs det vel hvor fruktbar noen er også. Noen blir jo gravide bare de ser på mannen sin. Jeg er ikke en av dem.

Skrevet

Kobberspiralen er 99,6 % sikker står det i bruksanvisningen til min. Kan du kjenne trådene? I så fall er den nok på plass, så alt er i orden. Personlig stoler jeg fullt ut på min. Kjenner ingen som er blitt gravide med den. Moren min hadde sin i 15 år, og det kom ingen etterpåslengere der i hvert fall. Mener jeg har lest at den er Norges mest brukte prevensjonsmiddel blant kvinner over 30 som har født barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...