Gå til innhold

Når begynner puppene å vokse liksom???????:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 26+2 og puppa er helt lik før, ingen tegn til at dem er blitt større, ingen fargeforskjell, ingen råmelk, ingenting!

hvorfor skjer det ingenting???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok forskjellig fra person til person. Mine ble større ganske tidlig...er 15 + 5 i dag....har gått opp en bh størrelse..........

Jeg liker best mine vanlige jeg....selv om jeg bare bruker A cup til vanlig.........

Skrevet

hadde gledet meg til dem skulle bli litt større jeg:)

Skrevet

Kjære deg, nyt det mens de er "små".. Hehe..

jeg føler meg som Pamela.. Har fått melk og bhene er i minste laget.. Sliter med å finne meg skikkelige og gode bher..

Skrevet

så dem BLIR større alså?:)

Skrevet

Ser sånn ut ja.:) Hehe.. Er det det du ønsker kanskje?

Skrevet

Mine begynte å vokse etter 4-5 uker bare ca. da var de sinnsykt ømme også, nå er jeg 16+3 og de har stoppet og vokse, tror de vokser mer mot slutten, lest no om det..

Men syns ikke d hjelper å ha store pupper når alt annet vokser også... Forblir man tynn og puppene vokser er d jo kult =) men magen kommer jo og..

Skrevet

Hihi:)

Mine har sluttet å vokse de også, heldigvis. Og håper virkelig de ikke vokser noe mer.

Skrevet

ja kunne så absolutt ha tenkt meg til at dem skulle blitt litt større ja:)

får vente å se da, kansje dem hopper opp i slutten:)

Skrevet

Hei!

I mitt første svangerskap vokste de ikke før de siste ukene før babyen kom.

Denne gang begynte de vel å vokse i uke ni ca, er i uke 13 nå, og de er veldig ømme så de vokser vel litt ennå. Denne gangen kom det godt meg, i og med at de var to små lefser etter ammingen. Nå fyller de ut huden igjen og henger ikke mer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...