Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 er 26+2 og puppa er helt lik før, ingen tegn til at dem er blitt større, ingen fargeforskjell, ingen råmelk, ingenting! hvorfor skjer det ingenting???
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Det er nok forskjellig fra person til person. Mine ble større ganske tidlig...er 15 + 5 i dag....har gått opp en bh størrelse.......... Jeg liker best mine vanlige jeg....selv om jeg bare bruker A cup til vanlig.........
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 hadde gledet meg til dem skulle bli litt større jeg:)
Mamsen&2Gull Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Kjære deg, nyt det mens de er "små".. Hehe.. jeg føler meg som Pamela.. Har fått melk og bhene er i minste laget.. Sliter med å finne meg skikkelige og gode bher..
Mamsen&2Gull Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Ser sånn ut ja. Hehe.. Er det det du ønsker kanskje?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Mine begynte å vokse etter 4-5 uker bare ca. da var de sinnsykt ømme også, nå er jeg 16+3 og de har stoppet og vokse, tror de vokser mer mot slutten, lest no om det.. Men syns ikke d hjelper å ha store pupper når alt annet vokser også... Forblir man tynn og puppene vokser er d jo kult =) men magen kommer jo og..
Mamsen&2Gull Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Hihi:) Mine har sluttet å vokse de også, heldigvis. Og håper virkelig de ikke vokser noe mer.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 ja kunne så absolutt ha tenkt meg til at dem skulle blitt litt større ja:) får vente å se da, kansje dem hopper opp i slutten:)
2 søte småpiker Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Hei! I mitt første svangerskap vokste de ikke før de siste ukene før babyen kom. Denne gang begynte de vel å vokse i uke ni ca, er i uke 13 nå, og de er veldig ømme så de vokser vel litt ennå. Denne gangen kom det godt meg, i og med at de var to små lefser etter ammingen. Nå fyller de ut huden igjen og henger ikke mer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå