Gå til innhold

Mensen har ikke dukket opp (enda)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har vært inne her på bim nå.. ble så "dårlig" av å være på siden, når mensen kom igjen og igjen og igjen...

Hadde ikm på mandag, og mensen har fremdeles ikke dukket opp... Etter noen mnd med prøving, så har jeg mistet motet litt, og føler at "da skjer det jo ikke nåååå heller..."

(men er fremdeles utroooolig nyskjerrig om det kanskje KAN være tilfellet..? Vet ikke helt om jeg tør å ta noen graviditetstest enda, for de gangene jeg har gjort det før, har jeg bestandig fått mensen senere DEN DAGEN?!

Noen som har noen oppmuntrende ord? :)

Noen flere som er "seine ute"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis syklusen din pleier å være stabil, så er det høyst på tide med en test nå! Om ikke annet, så bare for å vite...;o)

Jeg er ikke så sent ute, men sent nok. Skrev et innlegg her i sted om en billigtest-strimmel som jeg ikke ble klok av. Blir glad hvis du kan lese tråden og si din mening! ;o)

Lykke til, jeg krysser alt jeg kan for at du har en spire i magen nå! :-)

Skrevet

syklusen min har vært litt opp og ned etter at jeg slutta på pilla, men jeg har fått den tidligere enn jeg brukte før, så jeg synes det er så rart at jeg skal gå ooover 28 dager (når den siden jeg har sluttet på pillen har vært på 25-27 dager..?) Blir så usikker da jeg... Har alltid hatt fast syklus på 28 dager, både før og etter jeg begynte på pilla. Men etter jeg har slutta på pilla, så har det ligget under 28 dager..

Dette ble litt rotete ser jeg, men håper du skjønner? ;p hehe

Leste tråden din i sted, og må si at jeg ville vært usikker selv hvis jeg satt i den situasjonen.. Jeg vil kanskje påstå at du er gravid, for et kryss er et kryss, men jeg er ingen ekspert ;) har bare tatt gr.test een gang og da viste den VELDIG negativ ;p

Har dere prøvd lenge dere da, babymania?

Skrevet

Hehe, jeg skjønner hva du mener. Etter jeg sluttet på pillen så gikk det alt fra 2 til 6 uker mellom mens det første halve året. Og siden januar har jeg vært dønn punktlig på 28 dager. Og i dag er den 28. dagen... aner ikke hva den testen sier jeg, har testet meg før ikm og da har det ikke vært en antydning til strek engang, så kanskje det er noe på gang? Men så er det jo slik at hvis streken er grå, så er det en skyggestrek, har den fargestoffer er den positiv. På sidene øverst og nederst var den rosa, men selve streken var vanskelig å avgjøre... hmm... kommer ikke tr til fredags morgen så tester jeg på nytt!

Vi har ikke prøvd så lenge, første pp bare, så det er for godt til å være sant om det klaffer allerede!

Hvor lenge har dere prøvd *vilsågjerne*?

Skrevet

Spennende å lese her akkurat nå gitt, jeg er helt gira i dag.. Slutta med pilla for en måned siden (ikke rukket å fått mensen ennå) Skulle hatt den på morgenen i dag, har vært punktelig i mange år på onsdags morgen når jeg gikk på pilla. Var skikkelig plaget med pms på tirsdag. Nå er det onsdagkveld, mensen har ikke dukka opp og jeg har ingen tegn til pms! Jeg prøver å ikke være altfor optimist, blir vel skuffa hvis jeg får mens i morgen. Men jeg greier ikke å fri meg fra tanken at jeg kanskje er gravid. Tror iallefall jeg skal kjøpe en test i morgen. Det som er litt dumt da er at jeg ikke trodde jeg skulle bli gravid så fort, så i så fall har "barnet" vært med på 2 fester og fått litt vin, menmen.. Trodde egentlig vi hadde bomma litt på eggeløsninga også.. tror min kjære fikk litt prestasjonsangst når han hørte jeg hadde eggeløsning, slik at han rett og slett ikke klarte å prestere, uten å gå videre inn på det :D Jeg leste dette med slim, og da jeg oppdaget det var vi ganske kjappe til å sette i gang, så jeg vet ikke jeg... Jaja... dette ble ett langt foredrag, egentlig bare for å få letta tankene mine nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...