ViSkalBliEnTil Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Ville dere lagt en 2,5 mnd gammel baby i sengen sin for kvelden mens dere sitter nede (har soverom oppe, har også babycall)?
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Ja her har vi gjort det siden hun var ca 1,5 måned...
Tussi og gullgutten Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 eg har lagt lillingen på soverommet for natten siden vi kom hjem fra sykehuset jeg. bruker bare babycallen og det har gått fint. han er ca 2,5 mnd nå. er nede og titter til han med jevne mellomrom:)
**snuskeluska** Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Vår lillegutt sover oppe mens vi sitter nede, ikke noe problem med babycall!
ViSkalBliEnTil Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Fint å høre, sikker bare jeg som er litt overnervøs for at det skal skje noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå