Gå til innhold

Hvor legge babyen ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere lagt en 2,5 mnd gammel baby i sengen sin for kvelden mens dere sitter nede (har soverom oppe, har også babycall)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja her har vi gjort det siden hun var ca 1,5 måned...

Skrevet

eg har lagt lillingen på soverommet for natten siden vi kom hjem fra sykehuset jeg. bruker bare babycallen og det har gått fint. han er ca 2,5 mnd nå. er nede og titter til han med jevne mellomrom:)

Skrevet

Vår lillegutt sover oppe mens vi sitter nede, ikke noe problem med babycall!:)

Skrevet

Fint å høre, sikker bare jeg som er litt overnervøs for at det skal skje noe...

Skrevet

Jepp. Jeg gjør tilsvarende hver dag. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...