Torpekjærringa Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 hvordan gikk det i dag ? spent.....og misunnelig ) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx klem S
Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Henger meg på her jeg;) Håper alt gikk fint og at angsten din for narkosa går over (til neste gang?) hehehe, for en teit setning. Jaja, håper alt gikk fint ihvertfall! Men..
Torpekjærringa Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 spent jo ;o) hvordan har du det ??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Dytter litt jeg ) Håper det har gått bra!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Heeei:o)) Joda, alt gikk kjempefint:o) Spurte med engang jeg våknet om venninnen min kunne få komme inn, det fikk hun tydeligvis ikke enda, så da hadde jeg banka i veggen og ropt som en gal:oP *Flau* Har heldigvis ikke noe vondt, går så bra så.. Litt spreng, men tar bare paracet.. Idag tok jeg av bandasjen også, så veldig fint ut!! P sliter seg ihjel hjemme da, for jeg kan ikke løfte på en uke, så nå tror jeg virkeligheten har gått opp for han gitt, hihi:o) Så deilig at dere har fått solgt!!!! Gratulerer så myyye:o))) Klem klem
Torpekjærringa Skrevet 9. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2007 Gleder meg til det er min tur.......sa til K at siden vi fikk grei pris på huset - så......hihi ;o) er dessverre mange andre ting vi må prioritere nå men...snart ;o) så bra at du ikke har noe særlig vondt ) deilig med salg !!!!!!!!!!!!!!!! drikker rødvin & feirer vi nå !!
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Hihihi:o) Ja, gå for det, om du vil det vennen.. Det har jeg gjort! Har ønsket det i så mange år, men bare hørt på alle andre sitt ditt og datt, så tror mange er sjokkerte nå, at jeg faktisk har gjort det... P fikk sjokk når han så det istad;-) Glisa litt, synes det var uvant!! Kose deg masse med rødvin, du har all grunn til å feire vennen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå