Gå til innhold

Mi vant nju car!

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No one?

Skrevet

Vi leide en 7 seter da vi hadde dåp i Irland. det var en opel..veit ikke hvor stor den er i forhold til toyotaen men..

Var veeeeldig trangt å sitte bak der, min "korte" søster på 160 cm satt der.. var trangt men gikk det da..

Mye plass til bagasje, vogn o.l

Var ikke god plass i den andre rekka med seter i opelen heller med tanke på barneseter som tar plass...

Har ikke så mye peiling ellers men kanskje det var litt til hjelp?

Skrevet

Hallo ! Jeg har en 7 seter toyota og har bare godt å si om den,kjøpte med skiboks i tilfelle jeg må bruke alle setene,det er et must med bagasje. hvilke Toyota har du lyst på?

Skrevet

Jeg har en venninne som venter n.3, og som derfor nettopp har kjøpt 7-seter.

Hun er en sånn type som leser alt av tester, og hun har vært rundt of prøvekjørt alle 7-setere på markedet osv., tatt med barneseter for å prøve hvor praktiske løsninger de har osv.

Hun endte opp med Ford S-Max

Skrevet

Jeg la inn en link i hovedinnlegget... toyota Corolla Verso... 2003-2006 modell...

Skrevet

Ford S-Max er GENIAL ja!

Skrevet

jeg har den bilen,07 modell er kjempefornøyd.

Skrevet

Så bra! Er det stor plass bak når de to bakerste setene er slått opp, quicksilver?

Skrevet

Ååå nå trodde jeg du hadde vunnet ny bil jeg!! Tenk DET da...

Skrevet

hvis det er bagasje plassen du tenker på så er det ikke det,derfor kjøpte jeg skiboks.er det seteplassen du tenker på så er get god plass til barn/ungdom,jeg hadde ikke klart å sitte der over lengre tid. vil ikke bytte bil jeg iallefall

Skrevet

Ja, hadde det vært så vel! hehe

Skrevet

Quicksilver: er det plass til for eks paraplytrille bakerst da, med alle setene oppe? Det blir nok ikke ovte vi trenger 7 seter, men jeg liker å kunne ha muligheten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...