Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 ...litt hardere enn hva du tror fikk jeg beskjed om..! Den lille ligger godt beskyttet, så hvis du ikke er bodybuilder så går det sikkert helt fint
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 jordmora mi skviser og moser magen min når hun skal kjenne så er overbevist om at babyen tåler det meste jeg=)
petite fleur Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jeg glemmer bort magen hver gang jeg er i kjøleskapet tydeligvis, for når jeg lukker døra glemmer jeg å flytte meg og magen får seg en dult! Samboeren min blir helt hysterisk, men jeg tror nok denn lille tåler såpass... Hi hi!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Hehh...godt det er flere enn meg som er redd for å klemme´n i hjel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå