Potetstappe Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Før fødselen kikket vi på diverse stellekommoder. Jeg syns de var altfor dyre, så vi fant ut at en vanlig kommode med stellematte på var like greit. Selv om den er et par cm før høy, så fungerer den supert! Men svigermor har jabbet om at hun ville kjøpe en ordentlig stellekommode til oss, for hun er så redd at snuppa skal falle ned siden matta ikke sitter fast til kommoden:P I allefall, hun satt over 3500kr. til meg idag, med beskjed om at jeg måtte ut å handle imorgen... Så hvis hun vil bruke pengene sine på det, skal jeg ikke nekte henne det.. Men, er det noen sider på nett der jeg kan finne noe og kikke litt? Så jeg slipper å reise hele verden rundt imorgen...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 www.reflex.no har noen, men utvalget i butikken er mye bedre.. du kan også søke på google etter f.eks Brevi stellekomoder=)
Bietta Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Fest dobbeltsidig tape under stellematta, og bruk pengene på noe annet dere trenger:)
Mamsen&2Gull Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Hei:) Vil bare si det at, bruk pengene du fikk med din svigermor på et stellebord:) Min sønn falt ned fra stellebordet, som var en kommode med en løs stellepute oppå. De gikk heldigvis bra, men det var uansett ikke noe morsom situasjon.. Se på www.brio.no www.ikea.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå