Karomamma Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 på veien hjem syklet jeg innom Kiwi og kjøpte to sjokolademuffins og en Pepsi Max. Ha ha ha, så lenge varte det.... Skikkelig kjempestandhaftig altså
Dailis Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Det hørtes da veldig godt ut:) Men bedre med trim før kosen enn bare kosen, hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 I LOVE U:-))) Jeg har nemlig fått meg denhemmeligenattbordskuffstappfullmedsnadderforblidejenter:-) Og den er heeeelt full..............hahaha!
Karomamma Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Ho ho ho.... Men for å være helt ærlig, har jeg kun spist sjokolade to (2!!!!!) ganger i august, på lørdag hos Gummis og muffins i dag. Ja ja, også noen sjokoladeis og litt annet snadder fra Hennig Olsen innimellom... OKEI da...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Og siden jeg ikke er noen stor isspiser, så går vel det opp i opp det da!
Gummelillan Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Og så var det Klattens tur til å komme med dype innblikk i hjemmekosen..; Hemmelig nattbordsskuff? Snadder? hm.... Åååå kanskje det rett og slett er godteri i den????!!!!! He, he. Sorry, bare MÅTTE fortsette i samme spor ;-)
Karomamma Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 Who cares anyway Bortsett fra mine venner i klesskapet....?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 HAHAHAHAHA:....................Nå var jeg så sykelig fokusert på SJOKOLADE med fyll inni og SJOKOLADE med nøtter utenpå at jeg ikke tenkte i de baner.....................hohohohoho:-))
Dailis Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Hehe, jeg tror det er noe galt med tankemønsteret mitt, tenkte ikke i de baner hverken nå eller i sted...hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Du er nok for ung;-)) Bare vent til du passerer 35, da blir det verre og verre og du blir mer og mer gæærn;-) Og de gærne har det jo som kjent godt, så gled deg!!!
Karomamma Skrevet 8. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2007 For the record så finnes det mye nattbordskuffmoro med sjokoladesmak (prikk prikk prikk) Har jeg hørt altså!
Maud Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Denne gangen tenkte jeg i samme retning. Kos i nattbordskuffen - sjokoalde?? Neppe ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 De er noen ordentlige grisejenter skal jeg si det......Tenk å mistenke meg for å ha noe annet enn sjokolade i nattbordsskuffen da!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå