Klar for en liten en =) Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 mine bryst er ømme.. kan det være et positivt tegn?! håååper det!!
millymolly&mini Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Det kan være det! Hos meg jobber magen masse og leddene strekker på seg. Pleier ikke ha det slik. Har ikke ikm før om 10 dager, så dagene snegler seg sakte.... Håper det klaffer for oss nå!!!
Klar for en liten en =) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Samma her.. jeg håper bare testen blir positiv på mandag,. når skal du teste deg??
ippemo får augustbaby Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Pleier å være det ja! Jeg sitter her med ømme pupper, lett kvalme, spyr av kaffe og hadde ikm i dag, bokstavelig talt. Lovde meg å ikke teste før til helga, men har veeeldig lyst til å teste nå! Lykke til!
Klar for en liten en =) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 jeg skal teste meg mandag.. Skal holde meg til da!! har ikke lyst på flere negative tester!! Masse lykke til til deg og....
ennah78 Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 jeg kommer og til å teste meg til mandag hvis ikke tr kommer... har ikm i dag eller søndag.... ettersom syklusen vil...
millymolly&mini Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Jeg skal ikke teste før fredag i neste uke, blir lenge å vente. Du må ha masse lykke til, og hold oss oppdatert. Håper spira sitter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå