3b@rnsmor-30* Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 kan du forklare hvordan du har laget den...??? fikk sååååå lyst til å prøve å lage den til 4 åringen min som har bursdag på fredag!!!!
~Fanta~ Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Kan prøve å skrive opp til deg...Men jeg er ikke så god på å forklare da...hihi Har du mailadresse? så sender jeg den dit.
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 [email protected] åååååååå tusen takk!!!!!!!!!! Du er super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fikk helt dilla på å lage denne nå!!!! hihi... vi har nemlig vært og sett sabeltann i sommer, og han har har helt dilla....
~Fanta~ Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Kommer snart da;o) Tar litt tid å skrive og forklare....Er en del skjønner du;o))
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 dne er grei. går i dusjen så lenge jeg =) du er en knuppelupp du fanta!!!!!!!!!!!!!!! =) =) =) tuuuuuuusen takk!!!!!!!!!!
~Fanta~ Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Da er mailen sendt! Du får lese gjennom den, og se om det er til å skjønne;o)) Har gjort så godt jeg kan da;o))
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 så veldig greit ut det!!!! tusen millioner takk!!!! har flere farger fra cacas og kan jo sikkert også bruke det!!! spennende!!! =) gleder meg til å bake den i morgen og overraske prinsen min =)
~Fanta~ Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Har han bursdag nå? Store min har til søndag;o)) Cacas har jeg aldri brukt noe av....... Ikke former eller farger...Er de bra?
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2007 vledig fornøyd med både fargene og formene til cacas jeg! gutten min blir 4 år på fredag!!!!
~Fanta~ Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Men du..................Lagde ikke du smyker og? Eller blander jeg deg med en annen nå? Har du en hjemmeside å vise frem eller? Jeg har litt på www.hobbykurven.piczo.no hvis du vil se;o))
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2007 har laget litt smykker også ja... men ingen bilder av det.. men har litt bilder av kort jeg har laget... http://skullestadstengelsrud.net/gallery/thumbnails.php?album=13 nå er det natta på meg her.. opp og på jobb i morgen, før det er den store kake-bake-dagen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå