Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Bør datter'n min møte bestemor når far ikke har noe kontakt med henne? Hun og bestefar bor fortsatt sammen, og vi har alle god kontakt med bestefar. "Bestemor" har ikke forsøkt å ta kontakt med noen av oss. Litt merkelige familieforhold syns jeg men...
TurangaLeela Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Vet du hva som har hent tidligere da?...en bitter krangel?
Anne-B. Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Om du ikkje kjenner dama eller konflikten, så er det kanskje greit å avvente det hele?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg synes du skal la barnets far bestemme om han ønsker at barnet skal ha kontakt med sin bestemor eller ikke, uansett om du fortsatt er sammen med ham eller ikke. Hadde det vært meg som hadde brutt med en av mine foreldre ville jeg ha sett det som et alvorlig tillitsbrudd om min partner hadde gått bak ryggen min og undergravd min holdning til konflikten. Vi har "like" familieforhold her, men vi er heldigvis enige om å holde barna unna svigermor, så vi slipper en intern konflikt rundt den saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå