Gå til innhold

Ser Sauen er høygravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Suser innom fra DIB... Lenge siden jeg var her nå, Lillesnuppa mi som ligger ved siden av meg på sofaen og sover er 3 og en halv mnd... Jeg går ut fra at det er Sauen19 som er høygravid? Husker deg fra da jeg "bodde" her... Er vel ikke sa mange andre jeg kjenner igjen her lenger, eller som kjenner igjen meg, men jeg vil bare si lykke til jenter, gled dere masse!! Det er så verdt alle smertene ved fødselen og alt det slitsomme i tiden etter! Jeg lurer egentlig på hva livet mitt var, før jeg fikk barn jeg nå! He he..

Lykke til Sauen! Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker da deg... =) Vært bruker i godt over 1 år, men måtte slette meg pga "lei av BIM-periode", men nå er jeg her igjen, og med et gull i magen etter 9 måneders prøving =)

Koselig å høre at alt er bra med deg og dine. Lykke lykke til videre... Klems

Skrevet

Næmmen heihei =) jada er meg vettu =) er blitt sauen 20 og høygravid jeg nå ... bare 36 dager igjen så stuper jeg vel inn på dib =) hvordan går det med dere da? bare så du vet det så er du hjertelig velkommen tilbake til oss altså =)

Skrevet

Ja, jeg savner jo BIM da! Hadde mange timer her, og er mange damer som gjorde ventetiden litt lettere.. He he... Det er selvfølgelig derfor du ikker er "19" lenger ja... jeg i ammetåka tenkte ikke lenger nei... Nå går det bra med oss... var uvant tøft de første ukene, men nå har det meste gått seg til og jeg koooooser meg med min lille datter som jeg er så forelsket i!

Skrevet

hehe ja du får lage en til da... =P tenk, snart blir jeg også mamma =) det må være helt fantastisk... gleder meg til lillejenta mi kommer også... =)

Skrevet

Hei Lalla... Å så koselig med gull imagen! Gratulerer!!! Og så etterlengtet da! Ønsker deg masse lykke til!! Ser vel deg på DIB med tid og stunder også da! :)

Skrevet

He he... Sauen: tviler på at jeg får med samboeren på en til med det første get... :D Men han skal overtales... På sikt! Jeg trodde nemlig jeg bare ville ha en.. etter å ha spydd meg gjennom ni måneder, men nei... Man vil ha fler! Hehe.. Du kan glede deg masse... Følelsen av å bli mamma for første gang kan ikke beskrives med ord!... Nå får jeg faktisk frysninger på ryggen på dine vegne! :)

Skrevet

blåttkryss: ja mye vil ha mer vettu... hehe =) ja gleder meg noe helt sinnsykt. ble tante natt til mandag og den gutten der er helt fantastisk nydelig så nå er jeg bare enda mer utålmodig... men snart kommer hun =)

Skrevet

Gratulerer så mye som tante da!! Forstår at du gleder deg enda mer da. Men nå er det jo ikke lenge til da! Og tiden før fødsel går sinnsykt mye saktere enn tiden etter,,, Den bare raser avgårde nemlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...