linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Har tenkt litt på å kjøpe meg et slikt bæresjal. Men lurer på om det er mye slit med å knyte det i forskjellige bære stillinger ol (jeg greier ikke slipsknuter o.l så det er sagt) og ligger barnet støtt? vil jo at barnet skal ligge sikret. Vil ha et som jeg tenkte å bruke fra spebarns alder. (får mest sannsynlig et prematurt barn, så jeg har baby litt lengre, og med premature er jo kroppskontakt veldig viktig) Noen med erfaring/anbefalinger?
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 hvis du sjekker nettsiden dotedot.com så finner du mange fine sjal og tror og det er en del tips der inne. hvis ikke så si fra så kan jeg skaffe info fra ho som driver dotedot... =)
Søker dagmamma på Oppsal Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Sjekk ut www.tettinntil.com der finner du masse bilder og forklaringer:) Alt du trenger å vite. Og har du noen spørsmål så bare spør:)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 Takk for svar begge to! Men er det ingen som har erfaring med det? er det lett og håntere? evt. erfaring med ergo bæreselen (med spebarns-innlegg)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå